رحمانی: به ساسان نگفتم به استقلال نرو!

هافبک فولاد گفت:فکر نکنم سروش از پرسپولیس جدا شود چون شرایط خوبی در این تیم دارد.

به گزارش ایسکانیوز،درباره بلاتکلیفی فولاد خوزستان اظهار داشت: من پس از پایان لیگ به سفر خارجی رفتم و زیاد از اخبار فوتبال ایران خبر ندارم.

وی ادامه داد: خیلی از تیم ها هنوز سرمربی خود را تعیین نکرده اند اما امیدوارم شرایطی فراهم شود که سعداوی در فولاد بماند. این را باید بگویم در فصل گذشته در چند بازی حقمان شکست و تساوی نبود و باید برنده می شدیم. آن فصلی که فولاد قهرمان شد فرانچیچ برنامه 3 ساله داشت و الان هم باید با سعداوی چنین رفتاری را انجام دهند.

رحمانی در خصوص وضیعت خودش بیان داشت:از چند تیم پیشنهاد دارم و تا 2 روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد. امسال قصد دارم بهترین تصمیم را بگیرم.

هافبک فولاد درباره اینکه کفته می شود به ساسان انصاری پیشنهاد داده به استقلال نرود، خاطرنشان کرد:چرا باید چنین کاری را انجام بدهم؟ انصاری خودش تصمیم می گیرد با کدام تیم قرارداد ببندد.

وی در واکنش به اینکه شایعه شده در لست خرید پرسپولیس قرار دارد افزود:برانکو همیشه به من لطف دارد ولی همانطور که گفتم تا 48 ساعت اینده تکلیفم مشخص می شود.

رحمانی در پاسخ به این سوال که سروش رفیعی دوست صمیمی او از پرسپولیس جدا خواهد شد یا خیر ادامه داد:فکر نکنم سروش از پرسپولیس جدا شود چون شرایط خوبی در این تیم دارد.

هافبک سابق استقلال درباره برد این تیم برابر العین کفت:از برد این تیم وگلزنی کاوه خوشحال شدم. پیش بینی ام این است که استقلال از این مرحله صعود می کند.

601

کد خبر: 781122

وب گردی

وب گردی