همایش فصلی خانه احزاب 15تیربرگزار می شود/ دعوت از روحانی برای حضور در همایش

رئیس خانه احزاب ایران از برگزاری همایش فصلی خانه احزاب در 15 تیر امسال خبر داد و گفت: برای حضور در این همایش از حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری دعوت شده است.

به گزارش ایسکانیوز، قدرتعلی حشمتیان با اشاره به دعوت خانه احزاب از دیگر مقام ها و شخصیت ها برای حضور در این همایش که با عنوان 'احزاب و انتخابات'‌برگزار می شود اظهار داشت: از دبیران کل احزاب هر سه جریان اعم از اصلاح طلبان، اصولگرایان و مستقلین و اعتدال گرایان برای شرکت در همایش دعوت شده که تعدادی از دبیران کل نیز در آن سخنرانی خواهند کرد.

وی رویکرد این همایش ر ا بررسی انتخابات و چالش های پیش روی احزاب عنوان و اضافه کرد: علی مطهری، محمد شریعتمداری و عبدالرضا رحمانی فضلی نیز برای حضور در این همایش دعوت شده اند.
حشمتیان همچنین گفت: برای دبیران کل احزاب در سراسر کشور دعوت نامه ای از سوی خانه احزاب برای شرکت در همایش ارسال شده که از هر جریان 5نفر از دبیران کل سخنرانی خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، همایش پیشین فصلی خانه احزاب، با عنوان یادمان آیت الله هاشمی رفسنجانی و اقتصاد مقاومتی، هفتم بهمن سال گذشته در محل وزارت کشور برگزار شد.

302/302

کد خبر: 781157

وب گردی

وب گردی