سوزوکی آماده عرضه سه مدل جدید می شود

ماروتی سوزوکی در سال جاری مدل های ایگنیس، بالینو RS و دیزایر 20177 را در بازار هند عرضه کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، این خودروساز چهار مدل را برای عرضه در این بازار در سال مالی جاری در نظر داشت که یکی از آن ها سدان دیزایر بود. سه مدل جدید دیگر نیز در دستور کار این خودروساز قرار دارند که تا پایان سال مالی کنونی در بازار هند عرضه می شوند. مدیر بازاریابی و فروش ماروتی سوزوکی در هند، R.S. Kalsi در زمان عرضه دیزایر تایید کرد که از بین سه مدل دیگر برنامه ریزی شده، یک خودرو کاملا جدید خواهد بود.

برخی منابع نزدیک به این خودروساز تایید کرده اند که این مدل کاملا جدید که تا قبل از پایان سال مالی جاری وارد بازار هند می شود نسل بعدی هاچ بک سویفت خواهد بود که قرار است در Auto Expo سال آینده رونمایی شود. هاچ بک سویفت جدید که اواخر سال 20166 رونمایی شد توانست سبک طراحی مدل اصلی خود را حفظ کند. سویفت 20177 بر اساس پلتفرمی مشابه بالینو ساخته می شود اما 10 تا 15 درصد سبک تر خواهد بود. سویفت مخصوص هند از موتور 1.2 لیتری بنزینی و 1.3 لیتری دیزلی مدل کنونی خود بهره خواهد برد البته ممکن است موتور دیزلی آن تیون شود تا قدرت بیش تری تولید کند.

دو مدل دیگر این خودروساز که به روز رسانی در نیمه دوره تولید خواهند داشت کراس اوور S کراس و هاچ بک کلریو هستند. در حالی که S کراس اوایل سال جاری رونمایی شد، مدل مخصوص هند آن دارای اصلاحات طراحی مشابه مدل جهانی خواهد بود. گمان می رود ماروتی S کراس را زمانی در فصل فستیوال عرضه کند. هاچ بک کلریو نیز دارای تغییراتی در بدنه و کابین خواهد بود. فعلا اطلاعاتی در این زمینه موجود نیست اما می توان انتظار داشت تجهیزات بیش تر و راحتی ارتقا یافته این خودرو را در رقابت بهتری با تاتا تیاگو قرار دهد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 781176

وب گردی

وب گردی