تصویری از گوشی آنر 9 هواوی منتشر شد

نسل بعدی فبلت هواوی با نام آنر ۹ اواخر ماه آینده منتشر خواهد شد. اخیرا تصویری مفهومی منتشر شده است که اطلاعاتی جزئی از این محصول جدید ارائه می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز، مدتی است که اخبار مختلفی در مورد گوشی هوشمند جدید هواوی با نام آنر 9 در رسانه‌ها منتشر می‌شود و در حال حاضر می‌دانیم که عرضه‌ی آن در تاریخ ۲۷ ژوئن خواهد بود؛ اما تاکنون هیچ تصویر واقعی از این دستگاه جدید به بیرون درز نکرده است. هواوی اغلب در مورد مخفی نگاه داشتن اطلاعات از محصولات جدیدش آن‌چنان سخت‌گیر نبوده است و به همین علت همیشه پیش از عرضه‌ی رسمی محصولات این کمپانی، شانس مشاهده‌ی آن‌ها را داشته‌ایم. اما تاکنون این مسئله در مورد آنر ۹ صادق نبوده است.

تصویر مفهومی این دستگاه اخیرا در وب‌سایت چینی ویبو رؤیت شده و اطلاعاتی جزئی در مورد گوشی آنر ۹ در دسترس قرار گرفته است. البته باید اشاره کنیم که واقعی بودن تصویر منتشرشده از این گوشی هنوز مشخص نیست. در ابتدا مهم‌ترین نکته‌ای که از این تصویر به نظر می‌رسد، نبود سنسور اثر انگشت روی دستگاه است. به علت ابعاد بزرگ آنر ۸، استفاده از سنسور اثر انگشت با یک دست با دشواری‌‌هایی روبه‌رو بود و منتقدان نیز این مورد را به‌عنوان جنبه‌ای منفی برای آن در نظر گرفته بودند.

انتظار می‌رود آنر ۹ مجهز به یک دوربین اصلی دوگانه باشد. گفته می‌شود این دوربین دوگانه از همان دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی استفاده‌شده در هواوی میت ۹ و هواوی پی ۱۰ برخوردار حواهد بود؛ اما آنر ۹ برخلاف آن‌ها فاقد نشان لایکا خواهد بود.

تصویر منتشرشده تنها قسمت پشتی گوشی را نشان می‌دهد و از طراحی قسمت جلوی آن همچنان هیچ اطلاعی در دست نداریم.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی

کد خبر: 781203

وب گردی

وب گردی