مورینیو: بهتر است با قهرمانی، سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرید

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: اگر قرار است قهرمان لیگ نشوید، بهتر است با یک قهرمانی دیگر سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرید.

به گزارش ایسکانیوز، ژوزه مورینیو پس از قهرمانی تیمش در لیگ اروپا با خنده اظهار داشت:‌ بعضی بازی‌ها از همان اول که وارد زمین می‌شوید، مطمئن هستید پیروز می‌شوید، مثل فینال اینتر و بایرن مونیخ در سال 2010. همانطور که می‌خواستیم بازی کردیم. بازی روان و منطقی انجام دادیم. فکر می‌کنم همه در خانه از همان ابتدا متوجه شدند جام برای ماست.

وی ادامه داد: کسب 3 جام در یک فصل خوب بود. شاید کار فوق‌العاده‌ای نبود اما باز هم خوب بود. تاریخ باشگاه یک چیز است و پتانسیل کنونی باشگاه چیز دیگری است. اول بازی با الکس فرگوسن شوخی می‌کردیم و گفتم یک کار کوچک برایت انجام خواهم داد. برای اولین بار در تاریخ، منچستریونایتد را قهرمان لیگ اروپا کردم. سایر عنوان‌ها را او کسب کرد. حالا ما تمام جام‌ها را داریم.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد تصریح کرد: رسیدن به لیگ قهرمانان از طریق قهرمانی در لیگ اروپا پر افتخارتر از کسب آن به عنوان تیم سوم یا چهارم لیگ برتر است و ما به آن افتخار می ‌نیم. اگر قرار است قهرمان لیگ نشوید، بهتر است با یک قهرمانی دیگر سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرید.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:نقاشی

602

کد خبر: 781215

وب گردی

وب گردی