جوان سازی کابینه یکی از اولویت های مهم در برنامه های رییس جمهور منتخب است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تداوم دولت تدبیر و امید در دوره دوازدهم ریاست جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: جوان سازی کابینه یکی از اولویت های مهم در برنامه های رییس جمهور منتخب اعلام شد.

محمود صادقی نماینده مردم تهران وعضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با تاکید بر اینکه اصل حقیقت گویی و صداقت یکی از مهمترین شاخص های یک رییس جمهور است گفت: کاندیدای منتخب در هر دولتی باید صداقت گفتار و رفتار را در تمامی امور خود لحاظ قرار دهد ضمن اینکه نباید به شعارها و گفته هایی که قبل از انتخاب شدن عنوان کرده است را فراموش کند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از محورهایی که می تواند یک دولت را چابک کند استفاده از نیروهای تازه نفس و نخبه است و ما در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری ودر فرآیند تبلیغات نامزدها و اعلام برنامه و نقطه نظرات کاندیداها شاهد بودیم که دکتر روحانی شاخص های خوبی را در خصوص مسایل مهم در دولت دوازدهم مطرح کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: دولت دوازدهم باید یکی از اصل های اساسی خود را تقویت بدنه دولت و کابینه خود قرار دهد که خوشبختانه شاهد بودیم که در دولت دوازدهم جوان سازی کابینه یکی از اولویت های مهم در برنامه های رییس جمهور منتخب اعلام شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه خواسته های مردم عیار اصلاح طلبی دولت است گفت: دولت آینده باید این عیار را به حد قابل توجهی افزایش دهد تا در نهایت رضایت مردم که حاصل آن است را جلب کند.

صادقی در پایان تاکید کرد: امیدواریم این دو اصل جوان سازی و همسو تر شدن دولت و برنامه های اجرایی دولت با نیازها و خواست گاه های مردم سبب این شود تا معیشت مردم زونق گرفته تا در نهایت شاهد نشاط در جامعه باشیم.

خبرنگار:علی درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 781232

وب گردی

وب گردی