دولت دوازدهم چالش‌های بیشتری پیش رو دارد

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دوازدهم چالش های بیشتری رو دارد.

به گزارش ایسکانیوز، شمس‌الله شریعت نژاد در جشن پیروزی حسن روحانی رئیس جمهور در اردوگاه شهید میرزا کوچک خان رامسر اظهار کرد: انتخاب مجدد حسن روحانی موجب تحکیم پایه های نظام و ایجاد رویکرد جدید در استمرار رای سال ۹۲ بود که این رویه باید ادامه پیدا کرده و مستمر باشد.

وی با بیان اینکه روحانی طوری مدیریت کند که دولت آینده هم ادامه دهنده راه آنها باشد، تصریح کرد: باید با مردم صادق بود و با واقعیت ها روبه رو شد تا تصمیم‌های درستی گرفته و از مشارکت مردم استفاده کرد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت روحانی کار سختی پیش رو دارد و نمی توان آن را مخفی کرد، گفت: قدرت خرید مردم کشور کاهش پیدا کرده و بیکاری ریشه بسیاری از مفاسد در جامعه شده است.

شریعت نژاد اظهار کرد: فرهنگ کار و مصرف در کشور کاهش و فساد، فحشا و منکرات در جامعه افزایش یافت و دلیل اصلی آن مباحث اقتصادی، تنگ نظری ها و عدم درک افراد در شرایط زمان خود است.

وی افزود: مدیران اول خودشان را درست مدیریت کنند و سپس به دنبال مدیریت کردن جامعه باشند و کسانی که نتوانند خودشان را مدیریت کنند توان اداره جامعه را نیز ندارند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران کشوری چند اقلیمی و دارای منابع زیر و روی زمینی و دارای فرهنگ و تاریخ قوی است، گفت: اگر از این سرمایه به عدالت استفاده شود و هر کس جای خودش قرار گیرد، هر منطقه با توجه به مزیت‌ها و استعدادهایش توسعه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت مشارکت مردم را اصل قرار دهد و با شناسایی موانع سرمایه گذاری موفق عمل کند، تصریح کرد: سیستم اداری شفاف سازی و قدرت امضای طلایی از افراد گرفته شود تا جامعه رو به پیشرفت عمل کند.

شریعت نژاد با اشاره به اینکه در کشوری که سه و نیم میلیون جوان تحصیلکرده بیکار وجود دارد از دریا، جنگل، جلگه و منابع مان می‌توان استفاده کرد، گفت: رامسر قطب گردشگری است و سرمایه گذاری در بخش های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای ایجاد ۹۷۰ هزار شغل بیش از ۷۸۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز است که اگر تمام پول نفت به فروش رسد چنین پولی تهیه نمی‌شود.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید سرمایه گذار خارجی وارد کشور شود، اظهار کرد: از سرمایه گذاران بخش خصوصی که میزان فراوانی سرمایه در دست آنها قرار دارد نیز باید استفاده شود.

شریعت نژاد تصریح کرد: دولت روحانی در دوره گذشته محافظه کار بود و اگر دو کار انتحاری در حوزه اقتصادی انجام می داد مخالفان با او چه می‌کردند.

وی افزود: آنهایی که تریبون در دست دارند سرمایه گذاران را زالو خطاب می کنند و هر کس اموال بیشتری دارد را محکوم به اعدام می دانند که با این کارها دولت نمی تواند سیاست های اقتصادی را اعلام کند و کشور را نجات دهد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت تصمیمات صریح اقتصادی بگیرد و با افزایش نقدینگی در بازار و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و خارجی موفق عمل کند.

وی افزود: موافق استان مازندران غربی هستم و دولت باید این کار را انجام دهد و باید بداند اصلاح امور اقتصادی و فرهنگی دارای چالش‌های زیادی است.

301/300

کد خبر: 781241

وب گردی

وب گردی