امیری: احدی محل تمرین تیم ملی را به باشگاه خصوصی تبدیل کرده بود

مربی تیم ملی بوکس گفت: احدی در زمان حضور در تیم ملی محل تمرین ملی‌پوشان را به باشگاه خصوصی و شاگردان خصوصی‌اش تبدیل کرده بود.

همایون امیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در خصوص اظهارات اکبر احدی علیه نایب رئیس و مدیر تیم‌های ملی بوکس اظهار داشت: من و احدی هم تیمی بودیم اما من به هیچ عنوان صحبت‌های او را قبول ندارم. از سالی که بوکس تشکیل شده است کار نظارت بر تیم‌های ملی بر عهده نایب رئیس و مدیر تیم‌های ملی بوده است. اینکه مدیر تیم ملی بوکس دیگر اجازه نمی‌دهد محل تمرین تیم ملی بوکس خصوص یاشد و برخی دوستان شاگردان خصوص خود را به تمرین بیاورند چه اشکالی دارد؟

وی تصریح کرد: ما در زمان حضور منوچهر مقصودی به عنوان نایب رئیس و مدیر تیم ملی بوکس نیز شاهد نظارت او بر عملکرد مربیان تیم ملی و حضور در مسابقات مختلف بودیم . من حامی فدراسیون بوکس نیست اما حرف‌های احدی را به هیچ عنوان قبول ندارم. او عددی نیست اینگونه در خصوص فعالیت فدراسیون صحبت می‌کند و در شرح وظایفی که به او مربوط نیست دخالت می‌کند.

مربی تیم ملی بوکس در خصوص اینکه احدی اعلام کرده فدراسیون بوکس به هیچ عنوان در شناسایی استعدادها موفق نبوده، گفت: این قضیه مربوط به بعد از المپیک نیست و ما قبل از المپیک و در زمان حضور او نیز بوکسوری تربیت نکردم. احدی سعی می‌کند بوکسوری مانند روزبهانی را به خود نسبت دهد در حالی که تمام زحمات روزبهانی را دکتر بهرامی کشیده است.

وی ادامه داد: احدی خود را به احسان می‌چسباند تا به المپیک برود و در این کار نیز موفق بود. تیم بوکس ایران نیز در حال حاضر جوان شده است و باید قبول کنیم تعداد بوکسورهای خوب ما بسیار کم است . مربی وقتی بوکسوری وجود ندارد چگونه می‌تواند بوکسور معرفی کند. در کنار این مسائل واقعا شرایط فدراسیون مشکل است و بودجه آن نصف شده است. بوکس به هیچ عنوان از طرف وزارت ورزش و کمیته المپیک حمایت نمی‌شود و حتی یک خوابگاه درست و حسابی ندارد.

امیری تاکید کرد: احدی چون در حال حاضر بیرون نشسته است این انتقادات را می‌کند و اگر الان نیز در تیم ملی حضور داشت نایب رئیس و مدیر تیم‌های ملی بوکس را بهترین می‌دانست. من در حال حاضر با اینکه مربی تیم ملی هستم اما به دلایل شخصی سر تمرین نمی‌روم و به هیچ عنوان نیز از فدراسیون دل خوشی ندارم که بخواهم حمایت کنم اما شخصی مانند احدی سالیان سال نان بوکس را خورده و از این رشته به همه جا رسیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: احدی چون دیگر نمی‌تواند سفر برود و در کنار تیم ملی حضور ندارد به همه چیز ایراد می‌گیرد اما وقتی سرمربی تیم ملی بود کوچکترین انتقادی به عملکرد فدراسیون نداشت. او خودش در زمان حضور در تیم ملی محل تمرین ملی‌پوشان را به باشگاه خصوصی و شاگردان خصوصی‌اش تبدیل کرده بود.

603

کد خبر: 781274

وب گردی

وب گردی