احساس شکست نمی‌کنیم

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، گفت: ما احساس شکست نمی‌کنیم و برای برنامه‌های بعد احساس آمادگی داریم.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که «این تجمع نشان دهنده این است که ما احساس شکست نمی‌کنیم و برای برنامه‌های بعد احساس آمادگی داریم» اظهار داشت: آنچه اتفاق افتاد پیروزی فرد نبود بلکه مردم پیروز شدند و این حجم عظیم حضور مردم چشم دشمن را کور کرد.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود در انتخابات نشان دادند که با رهبر انقلاب و نظام هستند و جمهوری اسلامی یک نظام مقتدر است.

وی با بیان این‌که «تمام تلاش ما این بود که اصلح را تشخیص دهیم و برای خدا تلاش کنیم» افزود: ما اصلح را شناختیم و طبق وظیفه به او رای دادیم و برای او تبلیغ کردیم؛ لذا امام هم فرمود که ما مامور به انجام وظیفه هستیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به 16 میلیون رای رییسی گفت: ما روز گذشته با آقای جنتی نشست داشتیم و در آن‌جا مطرح شد که مردم از شورای نگهبان انتظار دارند و می‌خواهند ببینند شورا چه قضاوتی می‌کند، شورای نگهبان وظیفه دارد همه آنچه اتفاق افتاده، برنامه‌های غلط، آرایی که ابطال شد و مناطقی که صندوق به آن‌ها نرفته بود را خودش با دلیل بشناسد و به مردم اعلام کند. هرچند این تخلفات در نتیجه انتخابات موثر نیست

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: جمنا فقط برای انتخابات بوجود نیامد و اگر این حرکت زودتر آغاز می‌شد معتقدم حتما به هدف می‌رسیدیم. این تشکل انقلابی باید حمایت، انتقاد و حرکت خود را ادامه دهد. این تشکل جمع عظیمی در سراسر کشور دارد و باید به برنامه‌ها و مسائل کشور واکنش نشان دهند.

وی گفت: در برنامه‌ها و انتخابات بعدی اگر بهتر برنامه‌ریزی و تدبیر شود، ان‌شاءالله موفق خواهیم بود.

گفتنی است در این نشست تنها از رسانه‌های همسو دعوت شده بود و این خبر بخشی از مطلب منتشر شده در کانال تلگرامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب است.

301/300

کد خبر: 781278

وب گردی

وب گردی