برگزاری آزمون جامع دکتری روانشناسی عمومی و تربیتی در واحد مرودشت

سومین دوره آزمون جامع دکتری روانشناسی عمومی و تربیتی در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور استادان و دانشجویان این رشته برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر حجت اله جاویدی مدیر گروه دکترای عمومی و تربیتی این دانشگاه اظهار کرد: این آزمون سومین آزمون جامع دکتری روانشناسی عمومی و تربیتی است که در واحد مرودشت برگزار می گردد، در این آزمون، آن دسته از دانشجویان دکترای ورودی 95 که دروس تئوری خود را گذرانده اند و در آزمون زبان انگلیسیEPT نمره حد نصاب بدست آورده اند، شرکت می کند.

دکتر حجت اله جاویدی تصریح کرد: امتحان جامع در دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی ( مصاحبه ) برگزار می شود.

دکتر مژگان امیریان زاده معاون آموزشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت گفت: این واحد دانشگاهی با کادری مجرب در بخش دکترای روانشناسی با دو گرایش عمومی و تربیتی، باکیفیت عالی آزمون جامع دکتری را برگزار می کند که هدف آن افزایش کیفیت می باشد و به جرات می توان گفت که بخش روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت یکی از با کیفیت ترین بخش ها در منطقه جنوب کشور به شمار می رود .

محسن بهشتی پور یکی از دانشجویان شرکت کننده در این آزمون، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان ودست اندرکاران آموزشی واحد مرودشت افزود: آن چیزی که در دوره دکتری برایم بیشتر جلب توجه کرد، وجود تعامل و ارتباط سازنده بین استادان و دانشجویان بود و دانشجویان این مقطع احساس کرامت می کردند.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 781293

وب گردی

وب گردی