پیام تبریک دبیرکل اوپک به مناسبت پیروزی  روحانی در انتخابات

دبیرکل اوپک روز سه‌شنبه (دوم خردادماه) طی نامه‎ای انتخاب دوباره حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی وی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز؛ متن کامل پیام تبریک محمد سانوسی بارکیندو به دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری برای پیروزی در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر است:

جناب آقای حجت الاسلام دکتر روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

«مفتخرم که بدین وسیله احترامات سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و تبریکات گرم خود را به دلیل انتخاب دوباره به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران به شما تقدیم کنم. موفقیت در پیگیری تلاش‌های خود برای ارتقا و موفقیت کشور عزیزتان و همچنین برقراری صلح و ثبات در منطقه و ایجاد روابط حسنه میان ملت‌های جهان را برای شما آرزومندم. انتخاب دوباره شما گواه مدیریت مثال زدنی و پیشرفت‌های گسترده در دوره نخست ریاست جمهوری است.

جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از اعضای موسس اوپک، عضوی جدایی ناپذیر از بدنه این سازمان است. تعهد بی دریغ وزیر نفت محترم کشور شما،‌ جناب آقای مهندس زنگنه تاکنون در موفقیت‌های این سازمان بسیار حیاتی بوده و منبع الهام بخشی برای ما در تلاش برای ایجاد ثبات پایدار در بازار جهانی نفت و موفقیت کشورهای عضو بوده است.

ما برای شما طول عمر، سلامتی و سالها خدمت به کشورتان، اوپک و جامعه جهانی را آرزو می‌کنیم. جناب آقای رئیس جمهوری لطفا پذیرای احترامات این جانب باشید.

محمد سانوسی بارکیندو

دبیرکل

خبرنگار: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 781313

وب گردی

وب گردی