شوک به فوتبال ایران/ محرومیت سنگین ستاره‌های استقلال و پرسپولیس بخاطر حضور در آرایشگاه زنانه و پارتی شبانه!

آنگونه که شواهد نشان می دهد محرومیت سنگینی در انتظار برخی ستاره های فوتبال کشورمان است و هر لحظه باید منتظر اخبار شوکه کننده باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، موج جدید محرومیت‌ها در فوتبال ایران به راه افتاده است؛ 9 بازیکن لیگ برتری پروند اخلاقی دارند... این تیتری بود که اوایل همین هفته روی جلد خبرورزشی منتشر شد و طبق معمول برخی سایت‌ها مقابل خبر اختصاصی خبرورزشی موضع گرفتند و مدعی شدند اصلاً از این خبرها نیست ولی ظهر دیروز خبرگزاری میزان، منتسب به قوه‌ قضائیه از محرومیت 10 بازیکن فوتبال خبر داد و خبر اختصاصی روزنامه ‌خبرورزشی را تأیید کرد.

میزان هیچ اطلاعاتی در مورد محرومان جدید فوتبال نداد اما گویا در جمع این ده بازیکن، چهار بازیکن عضو تیم‌های سرخابی پایتخت هستند، یک بازیکن در تراکتورسازی بازی می‌کرد، دو بازیکن در تیم‌های تهرانی بودند و بقیه هم در تیم‌های شهرستانی... همان‌طور که پیش از این نوشته بودیم این بازیکنان پرونده‌های اخلاقی دارند که در مورد 3 نفر، بخشی از پرونده غیرفوتبالی است و احتمالاً در شعبه جرایم ورزشی دادسرای فرهنگ و رسانه‌ مورد بررسی قرار می‌گیرد و بقیه، پرونده تخلفات‌شان مرتبط با فوتبال است که کمیته اخلاق برای آنها تشکیل پرونده داده و در حال احضار بی‌سر و صدای بازیکنان متهم است. کمیته اخلاق برای جلوگیری از بازی با آبروی افراد، دلایل محرومیت این بازیکنان را فقط به خودشان می‌گوید و حتی شاید محرومیت بعضی‌ها بعد از شنیدن دفاع آنها و با در نظر گرفتن حُسن سابقه‌شان، به حالت تعلیق دربیاید و خبرش هم فعلاً علنی نشود اما آن سه بازیکنی که انگار شاکی خصوصی دارند، باید به دادگاه بروند و قطعاً نام‌شان رسانه‌ای می‌شود.

محرومیت‌های 3 ماه تا 6 ماه و در یک مورد خاص محرومیت یک ساله در انتظار این بازیکنان است.

تردد در آرایشگاه‌های زنانه، دخالت در شرط‌بندی سایت‌های قماربازی که روی نتایج فوتبال داخلی و خارجی قمار می‌کنند، شرکت در پارتی‌های شبانه‌، روابط و رفتارهای خارج از عرف، داشتن شاکی خصوصی و... از جمله دلایل محرومیت بازیکنانی است که در کمیته اخلاق پرونده دارند ولی این کمیته بنابه دلایلی از ارائه توضیحات در این خصوص خودداری ‌می‌کند. کمیته اخلاق به صورت رسمی و این بار کاملاً محسوس به مسائل اخلاقی فوتبال ورود کرده است. البته تأکید فدراسیون فوتبال این است که دلایل محرومیت منتشر نشود و برخورد کمیته اخلاق با متخلفین غیرعلنی باشد. فدراسیون فوتبال می‌‌‌خواهد با فعال کردن کمیته اخلاق، مانع ورود نهادهای غیرورزشی به فوتبال شود تا اگر کسی در دایره فوتبال مرتکب تخلف شد، محرومیتش هم در چارچوب فوتبال باشد.

کمیته اخلاق خیلی بی‌سر و صدا 10 بازیکن را به دلایل مختلف به این کمیته احضار کرده و در حال بررسی پرونده آنهاست. به نظر می‌رسد نیمی از این تعداد، با تذکر، محرومیت‌شان معلق شود ولی بقیه محروم خواهند شد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:نقاشی

602

کد خبر: 781320

وب گردی

وب گردی