پیام تبریک سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به دکتر حسن روحانی

دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی ( زیده عزه)
ریاست جمهوری محترم اسلامی ایران
با اهداء سلام و تحیات
کسب رای اکثریت و اعتماد مجدد ملت شریف ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری رابه جنابعالی، مقام معظم رهبری و مردم همیشه در صحنه به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نهاد علمی انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
حماسه بی نظیر حضور 29 اردیبهشت با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب و با دستان پرتوان ملتی رقم خورد که مردم سالاری دینی را با قدرتی مثال زدنی در فضایی پرنشاط و با اشتیاق به نمایش گذاشته و رئیس جمهور منتخب و توانمند خود را جهت رقم زدن سرنوشت شایسته کشور در چهار سال آینده برگزیدند .
حضور پرشور دانشگاهیان و فرهیختگان دانشگاهها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور در تعیین سرنوشت ملی که بخش عظیمی از مردم همیشه حاضر میهن اسلامی را تشکیل می دهند و در رأس آن مشارکت پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی در سرتاسر کشور بیانگر علاقمندی و اعتقاد به درک زمانی و مکانی و ترسیم سلحشوری دانشگران میهن اسلامی می باشد .
دانشگاه آز اد اسلامی وظیفه خود می داند که در ارتقاء مبانی مدیریتی،علمی ،پژوهشی ، آموزشی ، فناوری در جهت دستیابی دولت دوازدهم به مؤفقیت های مغز افزاری و نرم افزاری بیشتر همیار و مددیار دائمی دولت باشد.
علی محمد نوریان
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر: 781326

وب گردی

وب گردی