برگزاری برنامه با شهدا در ضیافت نور در 18 هزار پایگاه بسیج

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اعلام برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان گفت: برنامه با شهدا در ضیافت نور در 18 هزار پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، مینو اصلانی در تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان افزود: در این ماه ویژه برنامه های متنوعی در سراسر کشور در پایگاه های بسیج برگزار می شود که یکی از این برنامه ها تحت عنوان با شهدا در ضیافت نور است که بسیاری از محافل قرآنی در منزل شهدا برگزار خواهد بود.
وی تصریح کرد: آموزش های گسترده قرآن کریم ویژه دختران جوان حافظ قرآن کریم از دیگر برنامه های این ماه در سازمان بسیج جامعه زنان است.
اصلانی با بیان اینکه دختران و بانوان عضو بسیج در 18 هزار پایگاه مقاومت بسیج سراسر کشور از خدمات قرآنی بهره مند خواهند شد،گفت: مراسم ختم قرآن کریم در این ماه نیز برگزار خواهد شد.
وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تفسیر قرآن در سراسر کشور در سطح 18 هزار پایگاه مقاومت و آیین شب احیا در منازل شهدا را از دیگر برنامه های این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: همچنین در این ماه مبارک، مسابقات قرآنی در سطح کشور ویژه بانوان در بخش تفسیر، قرائت، حفظ و روخوانی به صورت استانی برگزار می شود و بنا به ظرفیت های قرآنی که استان ها دارند این مسابقات را برگزار می کنند.
وی گفت: همچنین در پایگاه های تابستانی بسیج، برای بانوان برنامه های ویژه فرهنگی و قرآنی اجرا می شود.
اصلانی گفت: رونمایی از پنج جلد کتاب در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه های این سازمان است که برخی از این کتاب ها تاثیرگذار در سبک زندگی و الگوی زن نه شرقی نه غربی و در زمینه شعرهای منتسب به حضرت زهرا (س) تحت عنوان کوثریه است.
وی اضافه کرد: رونمایی از یک جلد کتاب به زبان انگلیسی درباره زن از دیگر برنامه های ماست که قرار است این کتاب انگلیسی در فرودگاه ها و مبادی گردشگری تقدیم گردشگران خارجی کشور شود.
در زمان حاضر 9 میلیون بانوی بسیجی در کشور فعالیت دارند.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده: آرش محمدی

703

کد خبر: 781340

وب گردی

وب گردی