5 فلسطینی در کرانه باختری  زخمی شدند

پنج فلسطینی در درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در بخش جنوبی شهر قلقیلیه واقع در کرانه باختری رود اردن زخمی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ مهمترین اخبار و رویدادهای سرزمین های اشغالی در بستر جنایات همه جانبه نظامیان رژیم صهیونیستی در دوازده ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش خبرگزاری عربستان سعودی واس از قلقیلیه ، منذر نزال مدیر مرکز امداد و حوادث غیر مترقبه در قلقیلیه اعلام کرد در درگیری دیروز پنجشنبه جوانان فلسطینی با نظامیان اسرائیلی در قلقیلیه پنج فلسطینی زخمی شدند.

وخامت اوضاع اسیران

از سوی دیگر به گزارش خبرگزاری فرانسه ،محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد در دیدار با جیسون گرینبلات Jason Greenblatt فرستاده آمریکا در رام الله، میانجی گری بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها را درباره اسیران فلسطینی که در اعتصاب غذا هستند درخواست کرده است.

گرینبلات بامداد پنجشنبه- دو روز پس از سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل و کرانه باختری- در رام الله در کرانه باختری بود.

عباس خطاب به اعضای شورای مرکز حزب خود ( فتح )‌که در مجتمع ریاست جمهوری در رام الله گردهم آمده بودند گفت « ما به طور مفصل درباره موضوع اعتصاب زندانیان فلسطینی با جیسون گرینبلات گفتگو کردیم و میانجی گری آمریکا را درباره تضمین حقوق زندانیان و اینکه خواسته های انسانی آنها باید پذیرفته شود، درخواست کردیم. »

وی افزود :« ما با او در ارتباطیم تا به ما پاسخ طرف اسرائیلی را بدهد. »

306

کد خبر: 781341

وب گردی

وب گردی