تسلط ارتش سوریه بر مناطقی در القریتین و حمص سوریه

یگان های ارتش سوریه با همکاری نیروهای هوادار در ادامه حمله به تجمعات و مواضع اعضای گروه تکفیری صهیونیستی داعش در منطقه القریتین ساعاتی پس از تسلط بر منطقه البارده در جنوب شرقی حمص کنترل منطقه المحسه را نیز به دست گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری سوریه سانا از حمص، یک منبع نظامی اعلام کرد یگان های ارتش سوریه در راستای عملیات نظامی بر ضد اعضای داعش در منطقه القریتین ضمن تسلط بر منطقه المحسه و بسیاری از ارتفاعات اطراف آن، مواضع خود را در این مناطق و جبل زقاقیه خلیل و روستای البصیری در جنوب البارده تقویت کردند.

در این عملیات ده ها عضو گروه داعش کشته شدند و مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات نظامی انان منهدم شد و نیروهای ارتش بر انواع تسلیحات نظامی تروریست ها مسلط شدند.

این موفقیت حدود 48 ساعت پس از تسلط ارتش بر جبل محسه، صوانات المحسه، سد القریتین، جبل الخنزیر و ارتفاعات الخضاریات و الاعمده و ام طویقیه به دست آمد.

نیروهای سوری با پشتیبانی هوایی دو خودرو و یک مقر فرماندهان داعش را نیز در منطقه العرضی دیرالزور منهدم و شمار زیادی تروریست داعش را به هلاکت رساندند.

توپخانه ارتش نیز تلفات و خساراتی به تروریست های داعش در اطراف تل بروک نزدیک پل الرقه و روستای عیاش و مناطق الحویقه ، الصناعه ، الحمیدیه وارد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

306

کد خبر: 781346

وب گردی

وب گردی