واکنش انصاری به نیمکت نشینی در پرسپولیس

مدافع بی حاشیه و باکیفیت سرخپوشان به دنبال این است تا در موفقیت تیمش در دوحه ایفای نقش کند و مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس در این جدال شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمد انصاری که در دومین فصل حضورش در پرسپولیس توانسته جایگاه ثابتی برای خود ترتیب دهد، با دشوار خواندن شرایط بازی و کیفیت فنی بالاتر لیگ قهرمانان آسیا مدعی است ابتدا باید تلاش کرد تا در دوحه دروازه پرسپولیس بسته بماند و مطمئنا خط هجومی تیمش قادر خواهد بود دروازه حریف را باز کنند.


انصاری در خصوص طولانی شدن فصل برای این تیم گفت: موفقیت‌هایی که در این مسیر طولانی به دست آورده‌ایم باعث شده تا خستگی‌مان در برود. قهرمانی در لیگ برتر و صعود از مرحله گروهی و اکنون نیز شانس حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا باعث می‌شود تا به اهداف آینده‌مان فکر کنیم و از راهی که رفته‌ایم خسته نشویم. امیدواریم با دعای هواداران و تلاش خودمان در بازی روز سه شنبه نیز دست پر از زمین خارج شویم. به هرحال شغل ما فوتبال است و نباید خسته شویم و باید مهیای چالش های بزرگ باشیم و با توجه به پیراهنی که بر تن داریم به اهداف بزرگ فکر کنیم.


مدافع میانی پرسپولیس در واکنش به این سوال که برخی نتیجه تساوی بدون گل در خانه را ناامیدکننده می‌دانند گفت: اصلا اینطور نیست. هدف اول ما در این جدال بسته نگه داشتن دروازه بود که به آن رسیدیم. به تیم حریف نیز موقعیتی برای به خط انداختن دروازه‌مان ندادیم و اکنون در دوحه هرچند کار سختی پیش رو داریم اما مطمئنا با قدرت تهاجمی بالایی که داریم قادر خواهیم بود دروازه حریف را باز کرده و به صعود امیدوار هستیم.


انصاری در خصوص قدرت تیم حریف قطری نسبت به دیگر تیم‌هایی که برابر آن قرار گرفته‌اند گفت: به هرحال لخویا قهرمان کشورش است. هرچند ما در این فصل برابر تمام تیم‌های قهرمان قرار گرفتیم و سیدبندی‌ها شرایط قرعه سختی برای ما ترتیب داد. اما وقتی با قهرمان یک کشور بازی می‌کنی انگیزه بالاتری داری و این تیم نیز نشان داد پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم بتوانیم به نتیجه خوبی دست یابیم.


وی در خصوص اینکه چقدر به نتیجه بازی برگشت خوش بین است گفت: فوتبال بازی غیرقابل پیش‌بینی است. هرچقدر برای تیم رقیب شانس قائل می‌شوید باید برای ما نیز شانس قائل شوید. ما این فرصت را داریم تا با گلزنی در خانه حریف موقعیت بهتری نیز فراهم کنیم. ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد و نتیجه در نهایت با خداست و امیدواریم اتفاقی بیفتد که هواداران خوشنود باشند.


انصاری در واکنش به این سوال که کیفیت رقابت‌های داخلی و بین المللی را چطور ارزیابی می‌کنی گفت: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا سنگین و سخت‌تر است. بازیکنان و تیم‌ها حرفه‌ای تر هستند و با توجه به جدال با تیمی از کشور دیگر جنبه ملی‌گرایانه نیز به خود می‌گیرد و حساسیت بازی را بالا می‌برد. مقابل حریفانی قرار می‌گیری که گاهی قیمت یک بازیکن آن به اندازه بودجه کل فصل باشگاه ماست و البته خوشبختانه ما تا به اینجا توانستیم کیفیت برتر خودمان را به نمایش بگذاریم و امیدوارم با ادامه این روند نماینده موفقی برای کشورمان باشیم.


مدافع میانی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کدام مهاجم در لیگ قهرمانان آسیا دردسر بزرگی برای او ترتیب داده گفت: همانطور که گفتم مقابل تیم‌هایی قرار گرفتیم که همگی قهرمان کشور خودشان بودند و از نظر حرفه‌ای نیز با تمام امکانات و برنامه‌ریزی در این رقابت‌ها حاضر شده بودند. مهاجم شماره 11 الوحده فکر کنم اسمش تاگلیابو شرایط سختی برای ما رقم زد و باکیفیت تر نشان داد.
وی ادامه داد: بازی در خط دفاعی و خصوصا مدافع میانی از حساسیت بالایی برخوردار است و باید کمترین اشتباه را داشت. من نیز تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را برای تیم به جا بگذاریم و امیدوارم در بازی با لخویا نیز شرایط خوبی برای موفقیت تیم در پیش داشته باشیم.


انصاری با اشاره به رقبای سرسختی که در تیم ملی نیز پیش رو دارد گفت: آقای کی روش نگاه تیزبینانه‌ای به عملکرد بازیکنان و لیگ ما دارد و تمام بازیکنانی که دعوت می‌شوند از شرایط فنی بالایی برخوردار هستند که مسلما کار را سخت می‌کند. بهترین‌ها توسط آقای کی‌روش دعوت می‌شوند و من نیز تمام تلاش و سعی‌ام را به کار خواهم گرفت تا در تیم ملی حضور داشته باشم و جام جهانی را نیز تجربه کنم و در نهایت این کادرفنی است که بر اساس نیاز و برنامه‌ی تیم تصمیم‌گیرنده در خصوص بازی کردن بازیکن است.

مدافع میانی پرسپولیس در واکنش به این سوال که با حضور شجاع خلیل زاده جایگاه او به خطر نخواهد افتاد با نگاهی حرفه‌ای به این موضوع گفت: اصلا چنین بحثی مطرح نیست و در طول این دو سال همواره موفقیت تیمی بر موفقیت شخصی ارجح بوده است. هرکسی که می‌تواند باید به سهم خود به تیم کمک کند و همه ما مقابل هواداران این تیم مسوول هستیم تا تمام توان را به کار گیریم. امیدوارم با حضور شجاع نیز او بتواند به این تیم در مسیری که همچنان پیش رو داریم کمک کند و این کادرفنی است که تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی و در چه پستی بازی کند.


وی در خصوص اینکه آیا با حضور شجاع بار دیگر به سمت چپ دفاعی باز خواهد گشت گفت: این را باید از کادرفنی بپرسید. هیچ کس از تصمیم کادرفنی خبر ندارد و اکنون نیز تمام تمرکز ما روی دیدار با لخویا است و امیدواریم بتوانیم دست پر به تهران بازگردیم.


انصاری در واکنش به این سوال که او نیز همچون دیگر بازیکنان تیمش رویای قهرمانی آسیا را در سر دارد یا خیر گفت: قهرمانی در آسیا در این مقطع جزو هدفی است که باید بازی به بازی آن را دنبال کنیم. اکنون لخویا را پیش رو داریم و در مرحله یک هشتم حضور داریم. برابر بهترین تیم‌ها مثل الهلال و لخویا قرار گرفتیم و کیفیت بالای فنی و تاکتیکی خودمان را نشان دادیم اما اکنون حرف از قهرمانی زود است و باید برابر جدال مقابل لخویا تمرکز کنیم.


انصاری که رابطه نزدیکی با شایان مصلح دارد، در واکنش به این سوال که این مدافع چپ عنوان کرده برای انتخاب تیم آینده‌اش از انصاری مشاوره خواهد گرفت، گفت: شایان از توانایی فنی بالایی برخوردار است و نیازی نیست که من او را تایید کنم و کارشناسان روی این مساله بهتر می‌توانند نظر بدهند. او با توانایی فنی بالای خود و با توجه به اینکه بازیکن آزاد است می‌تواند هر تصمیمی که به سود آینده‌اش است بگیرد و من نیز به عنوان یک دوست مطمئنا سود و ضرر این تصمیم را از دیدگاه خودم به او انتقال خواهم داد و امیدوارم اتفاقات خوبی برای او رخ دهد.

601

کد خبر: 781477

وب گردی

وب گردی