قمی: رئیس‌جمهور منتخب باید خواسته‌های به‌حق مردم را پاسخگو باشد

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با تاکید بر اینکه «نقد منصفانه و در جهت اصلاح خوب است» گفت:‌ وقتی شخصی رئیس‌جمهور می‌شود باید همه به او کمک کرده و دست به دست هم دهند و مشکلات را حل کنند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد قمی با بیان اینکه «مشارکت سیاسی مردم در انتخابات قطعا در تحکیم نظام موثر است» گفت: این حق برای مردمی که رای داده اند ایجاد می‌شود که آقای روحانی بداند اگر رئیس‌جمهور شده با رای تک تک مردم بوده و حالا باید خواسته‌های به حق مردم را در ابعاد مختلف پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه «نقد منصفانه و نقدی که به منظور اصلاح باشد خوب است» گفت: اگر نقد منصفانه و سازنده باشد اشکالی ندارد اما اگر فردی بگوید کاندیدای مورد نظر من رای نیاورده پس باید در کار دولت خللی ایجاد کنم، این تفکر غلط است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس تصریح کرد: همه باید بدانند وقتی انتخاباتی برگزار می‌شود به ویژه ریاست جمهوری، یک نفر با عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود و سایر افراد باید از وی تبعیت کرده و اگر دلسوز ملت و نظام هستند به او کمک کنند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چون جمهوری اسلامی ایران برای همه مردم است پس همه باید دست به دست هم دهیم تا در جهت حل و فصل مشکلات گام برداریم.

وی در گفت‌وگو با ایسنا در پایان گفت: اگر هم کسی طرح و برنامه ای دارد خساست به خرج ندهد زیرا آقای روحانی چهار سال دیگر هم رئیس‌جمهور است و باید برای بهبود و سربلندی ملت کمک کنیم.

302/302

کد خبر: 781505

وب گردی

وب گردی