تشریح برنامه های ماه رمضان دانشگاه آزاد اسلامی از زبان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی: امسال بخشنامه برگزاری کارگاه های تفسیر قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان ابلاغ شده است که شروع آن از تفسیر سوره حمد خواهد بود و تمامی افراد اعم از کارمندان، اساتید و دانشجویان می توانند در این کارگاه شرکت کنند. 

دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این نکته که ماه رمضان فرصتی برای پالایش جسم و روح و تمرینی برای خویشتن داری است به ایسکانیوز گفت: ستاد ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان که متشکل از کانون ها و تشکل های دانشجویی، اساتید و کارکنان است مانند سال های گذشته برنامه ویژه و مدونی را تدارک دیده است.

وی ادامه داد: امسال بخشنامه برگزاری کارگاه های تفسیر قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان ابلاغ شده است که شروع آن از تفسیر سوره حمد خواهد بود و تمامی افراد اعم از کارمندان، اساتید و دانشجویان می توانند در این کارگاه شرکت کنند.

کلانتری افزود: نمازهای جماعت در واحد های دانشگاهی با برنامه ای کامل تر و جامع تر برگزار خواهد شد و احیا شب های قدر نیز در واحدهایی که مسجد دارند برنامه ریزی شده است.

وی در پایان با اشاره به این نکته که دانشگاه ها باید کانونی برای ترویج برکات این ماه نورانی باشند عنوان کرد:دانشگاه آزاد اسلامی نیز مانند سراسر کشور برنامه های ویژه ای برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده است که امیدواریم مورد پذیرش عزیزانی که در این مراسم شرکت خواهند کرد واقع شود.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 781536

وب گردی

وب گردی