پلمب ۱۰ مرکز تهیه و توزیع مواد افیونی در منطقه خواجه ربیع مشهد

 جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ۱۰ مرکز تهیه و توزیع مواد افیونی در منطقه خواجه ربیع مشهد پلمب شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان قاضی مهدی خدابخشی ، از پلمب ۱۰ مرکز تهیه و توزیع مواد افیونی خبر داد و گفت: این مراکز طی یک ماه پیش از سوی ماموران کلانتری خواجه ربیع شناسایی و تحت نظر گرفته شده و در همین راستا چندین مرحله اخطار قضایی به مالکان این مراکز داده شده بود اما مالکان بی توجه به اخطارها همچنان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند لذا پس از ارسال آخرین اخطار که سه روز قبل توسط ضابطین قضایی به مالکان اعلام شده بود،پلمب شد.

قاضی مهدی خدابخشی افزود: در این عملیات که ماموران کلانتری خواجه ربیع و نیروهای بسیج ناحیه حر حضور داشتند ۱۰ مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در خیابان مهر مادر و یوسف زاده تخلیه و پلمب شد.

وی به ادامه دار بودن این طرح ها اشاره کرد و افزود: امروز دادسرا با قاطعیت در مقابل توزیع کنندگان، قاچاقچیان و عمده فروشان مواد مخدر ایستاده و بدون هیچ مماشاتی با این افراد برخورد خواهد کرد.

قاضی خدابخشی با بیان اینکه در این عملیات مقادیری مواد افیونی کشف شد اظهار کرد: محل های پلمب شده در این طرح به مدت سه ماه پلمب خواهند ماند و به صاحبان و مالکان آنان در خصوص عواقب فک پلمب اخطار های قضایی لازم داده شد.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 781559

وب گردی

وب گردی