هروی: بدشانسی در باکو روی دیگر سکه ورزش را به ما نشان داد/ نفرات برتر به عضویت تیم ملی در آمدند

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: اصلا درمسابقات کشورهای اسلامی بی‌انگیزه و مغرور نبودیم و فقط بدشانسی روی دیگر سکه ورزش را به ما نشان داد.

شهرام هروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر روز پنجشنبه ما شاهد برگزاری رقابت انتخابی بسیار خوبی بودیم . از قبل اعلام کرده بودیم بعد از مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته را جهت مشخص شدن ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌کنیم که این کار صورت گرفت و نفرات برتر مستقیما به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند.

وی تصریح کرد: باید از کمیته داوران و همچنین رئیس و دبیر فدراسیون که از اول تا انتهای انتخابی‌ها حضور داشتند، تشکر کنم. داوران نیز سعی کردند در مسابقات انتخابی حقی از کسی خورده نشود و همه شاهد مسابقات زیبایی بودند .

سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص مسابقات کشورهای اسلامی عنوان کرد: پرونده مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی برای ما بسته شد و امیدوارم با نتایج خوبی که در مسابقات آسیایی قزاقستان کسب می‌کنیم مجددا اتفاقات خوبی را در کاراته رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی کاراته از شکست در مسابقات کشورهای اسلامی درس خواهد گرفت، عنوان کرد: ما از هر مسابقه‌ای درس می‌گیریم . تلاش ما این است از حضور در هر مسابقه‌ای جدا از شکست و پیروزی‌ها درس بگیریم و نقاط ضعف را ترمیم و موفقیت‌ها را ارتقا بدهیم.

هروی در خصوص اینکه چه عواملی در عدم نتیجه‌گیری تیم ملی در باکو دخیل بود، گفت: در این مسابقات شانس با ما یار نبود. اصلا در این مسابقات ما بی‌انگیزه و مغرور نبودیم و فقط بدشانسی روی دیگر سکه ورزش را به ما نشان داد.

وی در خصوص دگرگونی ترکیب تیم ملی نسبت به مسابقات آسیایی ژاپن گفت: فیلتر ما برای عضویت در تیم ملی رقابت‌های انتخابی بود و امیدوارم هرکسی به عضویت تیم ملی در آمده است بهترین نتیجه را کسب کند .

سرمربی تیم ملی کاراته یادآور شد: تیم ملی کاراته در شرایطی قرار دارد که دوست دارد پیشکسوتان به این تیم سر بزند و ما نیز شنونده نظرات همه بزرگان کاراته هستیم . مطمئنا با همدلی و همفکری بهترین نتیجه به دست می‌آید و ما نیز به دنبال کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.

هروی در خصوص شایعه استعفای حسینی، مربی بدنساز تیم ملی گفت: اصلا چنین چیزی نیست و سید محمد حسینی با قدرت کار خود را در کنار تیم ملی ادامه می‌دهد.

603

کد خبر: 781640

وب گردی

وب گردی