ترامپ بر اهمیت رونق اقتصادی و تامین امنیت آمریکا تاکید کرد

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی این هفته خود بار دیگر بر ضرورت رشد اقتصادی و اشتغال زایی و تامین امنیت آمریکا تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید،دونالد ترامپ در سخنرانی هفتگی خود خطاب به مردم آمریکا گفت: هر ماه خانواده ها در سراسر کشور بسیار سخت کار می کنند تا بتوانند بودجه لازم برای تامین مایحتاج عزیزان شان را تامین کنند و فرصت هایی را که هرگز خود نداشته اند، در اختیار فرزندانشان قرار دادند.
برای چند دهه واشنگتن از تصمیم گیری های دشوار امتناع کرده است و در نتیجه «رویای آمریکایی» هر چه بیشتر از مردم ما گرفته می شود.
این روند باید تغییر کند. به دولتی نیاز داریم که برای مسائل- سلامتی، امنیت و رفاه مردم- درست هزینه می کند و در پروژه های داخلی یا خارجی دیگر پول مالیات دهندگان را هدر نمی دهد یا از آن سوء استفاده نمی کند.
دولت من برای آینده ای همراه با رونق اقتصادی و دستیابی به عظمت آمریکا از نو پایه ریزی می کند. بودجه ای که پیشنهاد می کنیم رکود اقتصادی را از بین می برد و میلیون ها شغل برای کارگران آمریکایی فراهم می کند.
بدون کاهش هزینه های تامین اجتماعی و خدمات درمانی، بودجه دولت را متوازن می کنیم. برای تحقق این اهداف، دقیقا همانند کاری را می کنیم که شما در منازلتان انجام می دهید: اولویت بندی می کنیم، هزینه های اضافه را حذف می کنیم و فرصت های جدید ارائه می کنیم. برای من مهمترین مسئله رشد اقتصادی است که بدون ایمنی و امنیت ممکن نیست. ما اقتصاد را رشد می دهیم، البته در حال حاضر رشد اقتصادی داریم، اما اقتصاد رشدی سریع تر از آنچه چند دهه شاهد بودید، خواهد داشت. به همین علت در بودجه خود روند چند ساله کاهش بودجه نظامی را که در دنیایی خطرناک تر، ما را ناایمن تر کرده است، تغییر می دهیم. به تلاش های خود ادامه می دهیم تا مطمئن شویم زنان و مردان در خطوط مقدم آزادی ابزارهای لازم برای تامین امنیت ما را در اختیار دارند.
این وظیفه اخلاقی ما است که ایمنی و آزادی شهروندانمان را تامین و از حق همه آمریکایی ها برای رسیدن به رویاهایشان محافظت کنیم.
مفتخرم به شما بگویم نخستین بودجه ما تامین کننده پایه و اساس جدید و محکمی برای امنیت، اشتغال و رفاه در سالهای آینده برای همه آمریکایی ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

306/300

کد خبر: 781692

وب گردی

وب گردی