ثبت نام  آزمون کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته گروه پزشکی تمدید شد/ اعلام نتایج؛8 مردادماه

رییس مرکز سنجش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این سومین زمان اختصاص‌داده شده برای شرکت در این آزمون است و داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند یا ثبت‌نام آنها نیاز به ویرایش دارد، می‌توانند از فردا هفتم تا هشتم خرداد مجددا ثبت‌نام کنند. همه متقاضیان پذیرش در این آزمون از جمله متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‎نام باید در این تاریخ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

محمدحسین پورکاظمی، رییس مرکز سنجش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با ایسکانیوز با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی از 1 اسفند 95 آغاز شده و تا 15 همین ماه ادامه خواهد داشت گفت: مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، مهلت مجددی را برای ثبت‌نام در تاریخ 26 تا 28 فروردین ماه امسال برای این آزمون تعیین کرد و متقاضیان مجددا در این آزمون ثبت‌نام کردند.

وی افزود: این سومین زمان اختصاص‌داده شده برای شرکت در این آزمون است و داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند یا ثبت‌نام آنها نیاز به ویرایش دارد، می‌توانند از فردا هفتم تا هشتم خرداد مجددا ثبت‌نام کنند. همه متقاضیان پذیرش در این آزمون از جمله متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‎نام باید در این تاریخ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

پورکاظمی اضافه کرد: متقاضیان می توانند در تاریخ 20 تیرماه برای دریافت کارت آزمون به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه و نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش پزشکی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده متقاضیانی که می خواهند در دورشته شرکت کنند، مجاز به این کار هستند.

او در پایان گفت: آزمون کارشناسی‌ارشد علوم پزشکی، 22 و 23 تیر امسال در دو نوبت صبح و عصر برگزار و نتایج نهایی، هشتم مرداد اعلام می‎شود. داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت‌نام، رشته‌ها و دانشگاه‌های پذیرنده می‌توانند به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کنند.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 781693

وب گردی

وب گردی