انتخابات کمیسیون ورزشکاران تا 3 ماه آینده برگزار می‌شود

رئیس کمیته ملی المپیک از برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران تا 3 ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان بعد از اتمام شصت و ششمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص مصوبات این نشست اظهار داشت: بحث های مختلفی در این نشست مطرح شد که مهمترین موضوع بحث برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بعنوان یکی از حساسترین و فعالترین کمیسیوهای این کمیته و حتی کمیته بین المللی المپیک (IOC) بود.

از تایید اساسنامه این کمیسیون توسط IOC خبر داد و افزود: خوشبختانه پس از چند بار بررسی و اصلاح و ارسال، اساسنامه تنظیم شده کمیسیون ورزشکاران مورد تایید کمیته بین المللی المپیک IOC قرار گرفت و حال طبق آن باید تا حداکثر سه ماه آینده انتخابات این کمیسیون را بر اساس مفاد این اساسنامه برگزار کنیم.

هاشمی در ادامه گفت: در اولین فرصت دبیرخانه انتخابات کمیسیون را تشکیل داده و شرایط و ضوابط برگزاری انتخابات و همچنین کاندیداتوری ورزشکاران را به فدراسیونها و ورزشکاران واجد شرایط رسما اعلام می کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان اظهار داشت: اعضای این کمیسیون که طی انتخاباتی کاملا آزاد و توسط خود ورزشکاران انتخاب خواهند شد به مدت چهار سال در این کمیسیون فعالیت داشته و به بررسی مطالبات و درخواستهای ورزشکاران می پردازند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 781722

وب گردی

وب گردی