جلسه سرپرستان و سرمربیان تیم‌های بزرگسالان و امید پرسپولیس

سرپرستان و سرمربیان تیم‌های بزرگسالان و امید پرسپولیس در ملاقات با یکدیگر در ارتباط با حضور بازیکنان نخبه امید در تمرینات تیم اصلی با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو داشتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با هماهنگی‌های به عمل آمده توسط مصطفی قنبرپور، مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس، محمود خوردبین و برانکو ایوانکوویچ، سرپرست و سرمربی تیم امید پرسپولیس روز جمعه در محل تمرین سرخپوشان حاضر شدند تا برای ارتباط بیشتر در فصل پیش رو هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

رضا ریاضتی و منوچهر عبدالله‌نژاد در جریان این ملاقات ضمن تبریک مجدد قهرمانی تیم و آرزوی موفقیت در بازی برگشت برابر لخویا، از برنامه‌های تیم امید برای جذب و معرفی چند بازیکن موثر جهت آینده باشگاه خبر دادند که مورد استقبال برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت.

در این ملاقات صحبت‌هایی درباره امکان حضور و راهیابی بازیکنان مستعد تیم امید به تمرینات تیم اصلی صورت گرفت.

منوچهر عبدالله‌نژاد در جریان این ملاقات گفت: ارتباط خوب و نزدیکی بین دو تیم باعث روحیه و انگیزه بیشتر بچه‌ها خواهد شد و خیلی مهم است بازیکنان نخبه احساس کنند فاصله تیم امید با تیم اصلی خیلی زیاد نیست و به همین منظور ما علاوه بر نفرات مستعدی که در اختیار داریم، چند بازیکن جدید را هم در نظر داریم.

در جریان این ملاقات برانکو ایوانکوویچ هم تاکید کرد: تیم امید در واقع تیم دوم باشگاه است و خیلی مهم است که مجموعه‌ای قوی در اختیار داشته باشد.

وی ادامه داد: برای بازیکنان شاخص تیم امید امکان حضور در تمرینات و حتی اردوهای تیم اصلی فراهم شود تا آنها شانس نشان دادن خود را پیدا کنند.

در این جلسه همچنین درباره فراهم آمدن امکان استفاده از بازیکنان امید حاضر در فهرست تیم اصلی برای بازی‌های امید‌ها در مواقعی که برانکو برای بازی‌ها به آنها نیاز نخواهد داشت هم صحبت شد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 781723

وب گردی

وب گردی