ثبات قیمت هندوانه و سبزی در ماه رمضان/ پیاز گران شد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: برخلاف روال سال‌های گذشته هندوانه و سبزی در ماه رمضان سال جاری افزایش قیمتی نداشته اما قیمت پیاز در میادین مرکزی میوه و تره بار به قیمت ۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسکانیوز؛ حسین مهاجران اظهار کرد: بر خلاف روال سال‌های قبل در ماه رمضان سال جاری قیمت دو محصول پرمصرف هندوانه و سبزی افزایش قیمتی ندارد.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم هندوانه در میادین مرکزی میوه و تره بار مانند قبل از شرع ماه رمضان 400 تومان تا هزار تومان است که در سطح شهر نیز حد اکثر باید با 35 درصد افزایش قیمت به فروش برسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار ادامه داد: هر کیلوگرم سبزی‌خوردن نیز در میادین مرکزی میوه و تره بار هزارو 500 تومان تا 2 هزار تومان و سبزی آش به قیمت هزار تا هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد که در مقایسه با ماه گذشته 500 تومان در هر کیلو گرم کاهش قیمت داشته است.

وی تصریح کرد: قیمت پیاز در روزهای اخیر افزایش قیمت چشمگیری دارد به طوری که هر کیلوگرم از این محصول در میادین میوه و تره بار به 3 هزار تومان رسیده است.

مهاجران گفت: دلیل افزایش قیمت پیاز در بازار به دلیل آن است که این محصول تنها از دزفول تأمین می‌شود اما با آمدن پیاز اصفهان تا 2 هفته دیگر قیمت پیاز کاهش می‌یابد.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده: آرش محمدی

402

کد خبر: 781844

وب گردی

وب گردی