علاقه مندان به گردشگری بخوانند/چه هتلی را در مشهد انتخاب کنیم؟

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شاهد گسترش سفرهای زیارتی به شهرهای زیارتی به خصوص شهر مقدس مشهد هستیم .

به گزارش ایسکانیوز، این روزها هتل های مشهد در حال آماده سازی وضعیت رستوران های هتل ها برای خدمت رسانی به زائرین در ایام ماه مبارک رمضان هستند . از این رو هتل تهران مشهد نیز وضعیت منوی غذایی خود را به صورت ویژه ای تغییر داده است و آماده خدمات رسانی به صورت وعده های سحر و افطار در این ایام می باشد . به خصوص این وعده ها و غذاهایی که در این وعده ها سرو می گردد با تیم ویژه و مشورت های پزشکی صورت گرفته است . لازم به ذکر است که هتل تهران در فاصله بسیار کوتاهی از حرم مطهر رضوی واقع گردیده است که از این جهت برای میهمانان روزه دار بسیار مناسب می باشد .

از دیگر هتل هایی که این روزها آماده پذیرایی از میهمانان گران قدر و زائرین می باشد هتل قصر طلایی مشهد می باشد . هتل قصر مشهد از هتل های پنج ستاره و تاپ مشهد می باشد. این هتل که زیر مجموعه گروه هتل های بین المللی قصر می باشد از هتل های خوش نام و تاپ در سطح ایران می باشد . هتل قصر مشهد نیز این روز ها در تدارک و آماده شدن برای ایام ماه مبارک رمضان می باشد . علاوه بر آن هتل قصر طلایی مشهد امکاناتی نظیر استخر و مجموعه آبی را نیز در اختیار دارد که برای روزه داران و زائرین بسیار خوشایند می باشد .

اما نظر به این که هتل های مشهد با توجه به درجه و ستاره هایشان تقسیم بندی می گردند گاهی نرخ های بالایی دارند که تعدادی از مسافرین از پس این هزینه ها بر نمی آیند . از این رو هتل آپارتمان ها شکل گرفتند . هتل آپارتمان ها همان هتل ها هستند با قدری فضای کوچک تر و محدود تر و امکانات کمتر و خب به طبع آن نرخ های پایین تری ارائه می کنند که بسیار مناسب می باشند .

از این رو هتل آپارتمان مشهد در لیست مکان های اقامتی در مشهد با نرخ مناسب قرار می گیرد . این مکان های اقامتی که از پیش توسط شرکت آی آر هتل به صورت رزرو هتل آپارتمان در مشهد برای میهمانان رزرو می گردند در حال خدمت رسانی می باشند .

این هتل آپارتمان ها نیز در حال آماده شدن برای ایام ماه مبارک رمضان می باشند . برخی از این مکان ها رستوران های بسیار سطح بالا در حد هتل های چند ستاره را دارا هستند .

کد خبر: 781847

وب گردی

وب گردی