استعدادیابی افراد مستعد در رشته‌های قرآن و عترت

بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در 4 بخش در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ و اذان به میزبانی واحد ارومیه در محل سالن های آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، رئیس شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در مراسم افتتاحیه این مسابقات با بیان اینکه مسابقات در 2 بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود، گفت: پس از پایان بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت، بخش کتبی برگزار می شود که تاریخ آن متعاقبا اعلام می شود.

دکتر رحیم صانعی فرد گفت: با توجه به اینکه در دوره های قبل شرکت کنندگان از استان آذربایجان غربی موفقیت های چشمگیری به دست آوردند گفت: پتانسیل های بسیار بالایی در استان در زمینه قرآن و عترت وجود دارد و این دوره نیز سطح مسابقات رشد بالایی نسبت به دوره قبل داشته است.

وی با توجه به تجربیات سال های گذشته، برنامه های شورای قرآن و عترت استان را یادآور شد و گفت: استعدادیابی از برنامه هایی است که برای بالا بردن سطح کیفی مسابقات در دوره های بعدی مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از ارومیه در این دوره از مسابقات در مجموع 70 نفر از شرکت کنندگان موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند که اسامی آن ها به ترتیب زیر است:

رشته قرائت قرآن به روش تحقیق :علی نادری از واحد ارومیه در بخش اساتید، وحید سیاح از واحد ارومیه در بخش کارکنان، اسماعیل دلخواسته از واحد ارومیه در بخش دانشجویان

رشته قرائت به روش ترتیل:رسول سلیمانی از واحد ارومیه در بخش اساتید، احمد مهدوی از واحد ارومیه در بخش دانشجویان

رشته اذان:علی گلابی رضایی از واحد ارومیه در بخش کارکنان،سینا آقانژاد از واحد ارومیه در بخش دانشجویان

رشته حفظ قرآن کریم :تاج الدین شاه مرادی از واحد ارومیه در بخش دانشجویان، بهرام شاه ویران از واحد مهاباد در بخش دانشجویان، علیرضا عیوضی از واحد ارومیه در بخش اساتید و جواد بابازاده از واحد ماکو در بخش کارکنان موفق به راهیابی به مرحله بعد شدند.

در بخش خواهران نیز سمیه فتاحی از واحد ارومیه در رشته قرائت به روش ترتیل و در بخش دانشجویان، مریم شکاری نیا از واحد ارومیه در رشته قرائت به روش تحقیق و در بخش کارکنان و لیلا علی پور از واحد سما خوی در رشته حفظ 5 جزء و در بخش کارکنان موفق به کسب رتبه برتر و صعود به مرحله کشوری شدند.

انتشار:آخوندی

کد خبر: 781855

وب گردی

وب گردی