کلنگ زنی بزرگترین مرکز جامع توانبخشی سالمندان  در شهرستان ملارد

 کلنگ احداث بزرگرترین مرکز جامع توانبخشی سالمندان غرب استان تهران به زمین زده شد.

به گزارش ایسکانیوز در این مراسم که دکتر باقری - مدیرکل بهزیستی استان تهران-، محمدرضا اسدی -معاونت توانبخشی -، دکتر خاکی -معاونت اجتماعی-، یقین لو -معاونت فنی و عمرانی فرمانداری-، مرتضی قربانی -ریاست اداره بهزیستی شهرستان و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند کلنگ احداث بزرگرترین مرکز جامع توانبخشی سالمندان غرب استان( هدیه مریم ) به مساحت 25000 مترمربع که شامل مرکز سالمندان (در فاز اول )، اهدایی مهندس علاقبند جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف سازمان و رفاه حال مددجویان به زمین زده شد.

دکتر باقری با بیان اینکه متاسفانه بحث سالمندی در کشور ما در حال حاضر هم به لحاظ دانش و هم به لحاظ توجه زیاد در دستور کار نیست عنوان کرد سند ملی سالمندان جمهوری اسلامی که در حال حاضر در حال نهایی شدن است این دغدغه ها را بخوبی مشخص کرده است.

وی در ادامه افزود: مهمترین موضوع ، بحث تکریم سالمندان است. اینها عزیزانی هستند که جوانی خودشان را برای توسعه و آبادانی این کشور گذاشته اند و اکنون به لحاظ جسمی توانایی قبل ندارندو خیلی از امورشان بایستی توسط افراد دیگر و دولت انجام شود و یکی از کارهایی که می توان به عنوان تکریم سالمندان انجام داد ساماندهی و رسیدگی به کسانی است که دارای شرایط اقتصادی ، جسمی و اجتماعی خوبی نیستند.

وی با اشاره به اینکه دربحث تکریم خانواده ،طلاق را به عنوان آخرین ابزار عنوان می شود گفت: با توجه به زندگی شهری امروز و کوچک شدن فضا و بعد خانواده سالمندان آن کرامتی را که باید داشته باشند ندارند.

در پایان مراسم مرتضی قربانی ضمن تشکر و قدردانی از مهندس علاقبند و خانواده وی گفت: این مرکز دومین مرکز نگهداری از سالمندان در شهرستان ملارد است که خدماتی توانبخشی را به سالمندان ارائه می کند.

خبرنگار و منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 781940

وب گردی

وب گردی