گنج‌زاده: از انگیزه بالایی برای تبدیل نقره دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا به طلا برخوردار هستم

قهرمان کاراته جهان گفت: از انگیزه بالایی برخوردار هستم تا نقره دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا را به طلای دو دوره پیش تبدیل کنم.

سجاد گنج‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در خصوص مسابقات کشورهای اسلامی اظهار داشت: مسابقات کشورهای اسلامی مسابقات با کیفیتی بود و میزبانی کشور آذربایجان نیز در سطح بسیار خوبی برگزار شد. وزن من نیز وزن بسیار سختی بود اما به لطف خدا توانستم به مقام قهرمانی دست پیدا کنم.

وی در خصوص تداوم روند موفقیت‌هایش در مسابقات اخیر عنوان کرد: شاید من در مسابقاتی مانند کاراته وان فرانسه و هلند از لحاظ بدنی پایین‌تر بودم اما همیشه سعی کردم از لحاظ ذهنی خودم را آماده و در شرایط مسابقه قرار بدهم. طبق تجربیاتی که از سالیان گذشته کسب کردم بعد از مسابقات جهانی اتریش تصمیم گرفتم بدنم را رها نکنم تا برای آماده سازی آن زمان زیادی را از دست بدهم. من سعی کردم با شرایط بدنی نرمال و ذهن آماده در مسابقات اخیر شرکت کنم و بر اساس همین تفکر در مسابقات فرانسه با هزینه شخصی و در مسابقات هلند با مگا پارس به عنوان اسپانسر شرکت کردم که باعث شد روند خوبی برای مسابقات کشورهای اسلامی داشته باشم.

قهرمان مسابقات جهانی اتریش در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا است، گفت: مسابقات آسیایی شرایط خاص خود را دارد و تمام تلاش را می‌کنم در این دو ماه که روزها را به راحتی از دست ندهم و به نحو احسن از آن استفاده کنم تا در مسابقات به موفقیت برسم. من در دو دوره گذشته به مدال طلا رسیدیم و در دوره گذشته مدال نقره ر ا کسب کردم. برای این دوره نیز از انگیزه بالایی برخوردار هستم تا نقره دوره گذشته را به طلای دو دوره پیش تبدیل کنم. تمام تلاشم را ‌‌می‌کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم اما اینگونه نیست که رقبا نشسته باشند تا گنج‌زاده به عنوان قهرمان جهان به مدال طلا دست یابد.

وی در خصوص انتقاداتی که نسبت به عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد، عنوان داشت: بعد از مسابقات جهانی دیگر تیم ملی وجود نداشت و ما همه رها شدیم . تقریبا 4 ماه را بچه‌ها بدون تمرین و انگیزه پشت سر گذاشتند و اولین حضور ما در تیم ملی بدون برگزاری اردو و مسابقه انتخابی حضور در کاراته وان امارات بود. خیلی از بازیکنان ما شرایط این را نداشتند در استان‌های خود به شرایط آمادگی خوب برسند و نتایج جالبی هم نگرفتند.

وی تصریح کرد: بعد از مسابقات امارات ما سه مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم که کافی نبود که متاسفانه این زمان را نداشتیم. یکی از دلایلی عدم نتیجه‌گیری ما این مسئله بود و حتما دلایل دیگری نیز دارد که کادرفنی آنها را بررسی خواهد کرد تا در مسابقات آسیایی که هدف اصلی تیم ملی است نتایج خوبی بگیرید. یادمان نرود این تیم با همین کادر قهرمان جهان شد اما یک تقدیر خشک و خالی از بازیکنان نشد و این در انگیزه بازیکنان خیلی تاثیرگذاشته بود.

گنج‌زاده در خصوص عدم حضور در رقابت‌های انتخابی عنوان کرد: قبل از همه انتخابی‌ها کادرفنی اعلام کرد هر کسی در مسابقات کشورهای اسلامی به مدال طلا برسد از حضور در انتخابی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا معاف است .

603

کد خبر: 781981

وب گردی

وب گردی