اعطای تسهیلات به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه/ توافق در زمینه توسعه مراکز تحقیقاتی و علمی /شهر علمی مکاترونیک و تکنولوژی اطلاعات ایران راه اندازی می شود

دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک ملی دیدار و درباره تفاهم نامه همکاری در زمینه های مشترک بین بانک ملی و دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدا دکتر حسین زاده مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک ملی ضمن تبریک به دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، حضور ایشان را در این دانشگاه، زمینه ساز تحولات مثبت برای نظام آموزش عالی کشور دانست.

اعطای تسهیلات برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی دانشگاه

در این دیدار که دکتر احسانی معاون اداری مالی دانشگاه و جمعی از مسئولان دانشگاه نیز حضور داشتند، مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی در زمینه های مختلفی مانند اعطای تسهیلات برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی دانشگاه، تامین نقدینگی واحدها (به صورت اعتباری)، اعطای کارت اعتباری به دانشجویان، اساتید و کارکنان و ... در قالب تفاهم نامه ای با یکدیگر همکاری کنند.

همچنین مقرر شد بانک ملی در زمینه توسعه مراکز رشد، حمایت از طرح ها و شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاری های مشترک در زمینه صنعتی، بازرگانی، گردشگری،کشاورزی و دامپروری و بازارهای پولی و نظایر آن همکاری کند.

راه اندازی سیلیکون ولی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی

گفتنی است این نشست در راستای اجرای استراتژی های مدیریت جدید دانشگاه در خصوص شناسایی و جذب نخبگان، حمایت مادی و معنوی از آنان، تخصیص بورس تحصیلی به افراد شاخص علمی و فاقد تمکن مالی، توسعه مراکز تحقیقاتی و علمی نظیر راه اندازی و تاسیس سیلیکون ولی ایران به نام"شهر علمی مکاترونیک و تکنولوزی اطلاعات (ITM)"و آماده سازی زیرساخت ها و ابزارهای مورد نیاز جهت فعالیتهای علمی و پژوهشی و ... برگزار شد که قرار شد در آینده نزدیک با عقد تفاهم نامه های مربوطه این امور عملیاتی شود.

کد خبر: 782014

وب گردی

وب گردی