هدیه ویژه همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: مشترکان همراه اول در ماه مبارک رمضان امسال می توانند با ثبت نام رایگان در طرح 55+5، در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت پنج دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه رایگان صحبت کنند.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به استقبال مشترکان همراه اول از طرح 55+5 در سال های گذشته، این طرح در ماه مبارک رمضان امسال نیز اجرا می شود.
بر اساس این طرح، در ماه مبارک رمضان امسال، مشترکان با ثبت نام رایگان می توانند در همه ساعت های شبانه روز در هر تماس داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت پنج دقیقه مکالمه طبق تعرفه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند.
تخفیف 55+5 در حالت رومینگ به شبکه روستایی و سایر اپراتورها، قابل استفاده نیست.
زمان اجرای این طرح، از ششم خردادماه تا چهارم تیرماه است و همه مشترکان فعال دائمی و اعتباری، در صورت فعال سازی طرح، می توانند از مزایای آن استفاده کنند.
همراه اولی ها می توانند از بامداد نخستین روز ماه مبارک رمضان با ارسال عدد 1 لاتین به 8055 یا شماره گیری #421*10* در این طرح ثبت نام کنند.

همراه اول با 9 میلیون و 300 هزار مشترک جدیدی که پارسال جذب کرد، اکنون 86 میلیون و 300 هزار سیمکارت واگذار کرده است.
ضریب نفوذ این اپراتور در یک سال گذشته از 80.2 درصد به 84.2 درصد رسید. همراه اول پارسال سهم بازار خود را 2درصد و با احتساب مشترکان سایر اپراتورها که با رومینگ ملی از شبکه همراه اول استفاده می کنند و مشترکان GSM روستایی، حدود سه درصد افزایش داده و به 60 درصد کل بازار رسانده است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 782028

وب گردی

وب گردی