نعمتی :حذف مطهری از نایب رییسی  مجلس یک دروغ بزرگ بود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص شایعه مبنی بر حذف علی مطهری از نایب رییسی مجلس تاکید کرد: موضوع مطرح شده تنها یک شیطنت و یک دروغ بزرگ است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، بهروز نعمتی صبح امروز در حاشیه برگزاری جلسه علنی یکشنبه (7خردادماه) در جمع خبرنگاران درباره اقدامات فراکسیون های امید، ولایی و مستقلین برای اعلام کاندیداهای دومین دوره هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در فراکسیون های مذکور مذاکرات مختلفی برگزار شده است اما هنوز این مذاکرات به مرحله نهایی نرسیده و قطعی نشده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گفته های برخی اعضا مبنی بر بستن لیست امید برای معرفی کاندیداهای هیات رییسه باید بگویم که این موضوع نیز همچنان نهایی نشده و در مرحله تصمیم گیری قرار دارد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه آقای مطهری در جلسه روز جمعه گذشته پیشنهاد ترکیبی جدید برای هیات رییسه مجلس مطرح کردند گفت: عنوان شد تا یک رییس مشترک برای مجلس،از هر فراکسیون 3 نفر نماینده به سمت منشی ها و کارپردازان مجلس و مقرر شد تا با توجه به حضور آقایان مطهریو پزشکیان دو نفر از فراکسیون ولایی و مستقلین کاندیدای خودرا معرفی کرده و در فرآیند انتخابات هیات رییسه شرکت کنند و در آخر با انتخاب وکلای مردم در مجلس موضوع هیات رییسه مجلس مشخص شود.

وی عنوان کرد: این پیشنهاد قرار شده تا در جلسه مشترک میان هر سه فراکسیون برگزار و تصمیم گیری شود.

نعمتی در پایان در خصوص شایعه سازی و سناریوی حذف علی مطهری از نایب رییسی عنوان کرد: این موضوع تنها یک دروغ بزرگ و یک شیطنت است چرا که برخی ها برآن شدند تا وحدتی که در انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفته بود را متزلزل کنند که موکدا اعلام می کنماین اتفاق و این حربه هرگز کار ساز نخواهد بود و با انسجام و وحدت در میان همه اعضای فراکسیون های مختلف انتخابات دومین دوره هیات رییسه مجلس برگزار خواهد شد.

خبرنگار:علی درخشان/تایید: سرلک

کد خبر: 782030

وب گردی

وب گردی