کسب عنوان دانشکده سما برتر در پنجمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی توسط دانشکده سما لاهیجان

آموزشکده فنی و حرفه ای سما لاهیجان پس از تلاش بی وقفه در راستای اهداف این مرکز آموزشی فرهنگی بر مبنای پیشرفت علمی مبتنی بر فعالیت های علمی، پژوهشی و فناوری موفق شد به عنوان واحد برتر در بین آموزشکده های سما و همچنین دانشگاه های آزاد سراسر کشور قرار گیرد و در پنجمین جشنواره سراسری فرهیختگان که با رویکرد علمی، پژوهشی و فناوری برگزار شد مفتخر به تندیس آموزشکده برتر و همچنین دریافت لوح تقدیر از دست دکتر نوریان، ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی شد.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس محسن فلاح معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل نیز ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به مجموعه سما لاهیجان و سیاهکل، این افتخار را مقدمه ای برای کارهای بزرگ تر عنوان نمود و خاطرنشان کرد: «سما لاهیجان و سیاهکل با وجود کارکنان و مدیران پرتلاش و توانمند قابلیت این را دارد که در همه عرصه ها با مراکز آموزش عالی کشور رقابت کند و باورم این است که همکارانم در این مجموعه با تمام توان برای اعتلای آموزش، پژوهش و فرهنگ تلاش می کنند».

فلاح راد در ادامه سخنانش اظهار امیدواری نمود:« که با تلاش و کوشش بی وقفه بتوانیم سما لاهیجان و سیاهکل را مجموعه ای با نشاط علمی بالا معرفی کنیم زیرا هدف اصلی ما کارآفرینی و مهارت آموزی به دانشجویان می باشد و در راه کسب موفقیت می باید با تمام توان تلاش کنیم و کارهای علمی و پژوهشی را مبنای کارمان قرار دهیم».

فلاح راد از همه کارکنان و اساتید مجوعه سما لاهیجان و سیاهکل خواست با کار تیمی و هدفمند بیش از گذشته در خدمت شهروندان عزیز باشند تا با امید و اشتیاق بیشتری سما لاهیجان و سیاهکل را برای تحصیل انتخاب کنند.

مهندس مرتضی آقامحمدی رئیس آموزشکده سما لاهیجان با ابراز خرسندی از دریافت این نشان خاطرنشان کرد: «این موفقیت گسترده حاصل تلاش شبانه روزی و بی وقفه ای بود که با تلاش شبانه روزی همکارانم و حمایت و پشتیبانی معاونت دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل رقم خورده است».

وی اظهار امیدواری کرد که با همین همکاری گسترده بتوانیم شاهد موفقیت های بیشتر سما لاهیجان در کشور باشیم. آقامحمدی همچنین از زحمات مدیر پژوهشی این مرکز، خانم راحله میربلوکی در کسب این موفقیت نقش اساس داشتند ، نیز قدردانی کرد.

کد خبر: 782046

وب گردی

وب گردی