نجفی خوشرودی:  صدای مردم در تشکیل کابینه جدید دولت شنیده شود

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در تشکیل کابینه جدید صدای مردم شنیده شود از دولت درخواست کرد لایحه جامع مقابله با بیکاری را به مجلس ارائه کند.

به گزارش ایسکانیوز، علی نجفی خوشرودی در نشست علنی امروز یک شنبه (7 خردادماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه مردم ایران در روز 29 اردبیهشت حماسه دیگری خلق کردند، گفت: این حماسه با هدایت و حمایت داهیانه مقام معظم رهبری و هوشمندی مردم رقم خورد؛ ضمن تشکر از عوامل انتخابات، تبریک به رئیس جمهور و تجلیل از مشارکت بالای مردم در انتخابات شایسته است برخی با طرح مسائلی همچون رای حلال و غیرحلال موجب تفرقه و تشویق اذهان عمومی نشوند و در شرایط حساس منطقه ای و بین المللی به همبستگی و وحدت ملی بیفزایند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از رئیس جمهور انتظار می رود در تشکیل کابینه جدید صدای مردم شنیده شود و جوانگرایی، کارآمدی و انتخاب تیم قوی در استان ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مبانی اقتدار ایران، مردم و ارزش های والای نظام است، تصریح کرد: همزمان با تلاش آمریکا و همپیمانان منطقه ای این کشور برای ائتلاف سازی مردم ایران با حضور در انتخابات و رای مجدد به رئیس جمهور محترم، پیام صلح و امنیت به دنیا دادند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: مردم ایران نشان دادند که اقتدار ایران در مردم سالاری دینی، اتکا به ارزش ها و آرمان ها و در همبستگی آنها است نه اتکا به قدرت های خارجی.

نجفی خوشرودی با یادآوری اینکه همچنان که بارها تاکید شد بیکاری جوانان از مهمترین آسیب ها و تهدیدات به شمار می رود؛ افزود: انتظار می رود در اسرع وقت دولت لایحه جامع مقابله با بیکاری را به مجلس ارائه کند؛ در این راستا تسریع در تصویب لایحه حمایت از رونق اشتغال در مناطق روستایی و عشایری از طریق اختصاص مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی می تواند به توسعه، آبادانی و رونق تولید در مناطق روستایی کمک کند.

302/302

کد خبر: 782109

وب گردی

وب گردی