افزایش نرخ حلیم  و آش / کباب های بین راه 20 در صد گران تر است

رییس اتحادیه کبابی و حلیم از افزایش 8 درصدی نرخ حلیم و آش ماه رمضان خبر داد.

حسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره افزایش نرخ انواع کباب، حلیم و آش اظهار کرد: با شروع ماه مبارک رمضان نرخ ها 8 درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است. در حال حاضر هر یک کیلو حلیم معجون برای ماه مبارک رمضان 12 هزار تومان، آش شعله قلمکار 12 هزار تومان، آش رشته 11 هزار تومان به فروش می رسد.

وی ادامه داد: ما هر سال به علت تورم موجود در بازار نرخ ها را شب عید مقداری افزایش می دهیم اما امسال این بالارفتن قیمت را به ماه رمضان موکول کردیم.

رییس اتحادیه کبابی و حلیم درخصوص افزایش نرخ کباب در ماه رمضان یادآور شد: در ماه رمضان نرخ انواع کباب با وجود افزایش بسیار زیاد قیمت گوشت تغییری نکرده است.

محمدی درباره تفاوت قیمت غذا در رستوران های بین شهری و شهری تصریح کرد: کباب و انواع آش در رستوران های بین شهری تقریبا 20 درصد نسبت به رستوران های شهری گران تر است. رستوران های بین شهری هزینه حمل بار را نیز حساب می کنند به همین دلیل گران تر از غذاهای داخل شهر فروخته می شود.

وی در پایان درباره ساعت کاری کبابی و حلیم فروشی ها خاطر نشان کرد: با توجه به نظارت اماکن، کبابی و حلیم فروشی ها از یک ساعت قبل از افطار تا یک سحر فعالیت دارند و به مشتریان خدمات ارائه می دهند.

خبرنگار: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده: آرش محمدی

402

کد خبر: 782142

وب گردی

وب گردی