اولین مسابقه علمی دانشجویی اینودیا با شعار کسب و کار در واحد علوم دارویی برگزار شد

نخستین مسابقه علمی دانشجویی "اینودیا" با شعار کسب  و کار، رویا تا واقعیت در سطح دانشگاه های شهر تهران در واحد علوم دارویی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، نخستین مسابقه علمی دانشجویی "اینودیا" با شعار کسب و کار، رویا تا واقعیت در سطح دانشگاه های شهر تهران با حضور اساتید، دانشجویان، معاون پژوهش و فناوری واحد علوم دارویی ، رییس و مدیران دانشکده علوم و فنآوری های نوین، سرمایه گذاران و حامیان مسابقه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم و فناوری های نوین واحد علوم دارویی برگزار شد.

در این مسابقه، نماینده تیم های منتخب به نوبت در جایگاه حاضر شده و ایده های خود را برای داوران و حضار تشریح نمودند و داوران حاضر با توجه به معیار های مورد سنجش در راه اندازی کسب و کار های نو، اقدام به امتیازدهی کردند.

لازم به ذکر است که در مجموع تعداد ٥٥ ایده در سامانه مسابقه ثبت گردید که از آنها تعداد ٣٥ ایده پس از داوری در مرحله اول به مرحله دوم، و پس از داوری مجدد تنها ١١ ایده به مرحله نهایی راه یافتند. از این تعداد ٥ ایده برگزیده گردید که به اعضای ایده های برتر جوایز نقدی و غیرنقدی، لوح تقدیر و گواهی شرکت در این رویداد اهدا گردید و همچنین به همه تیم های راه یافته به مرحله نهایی جوایز غیر نقدی و گواهی شرکت تقدیم شد.

مهمان ویژه این مسابقه دکتر علیرضا توکلی رئیس پارک های علم و فناوری دانشگاه های آزاد اسلامی بودند که با سخنرانی ایشان امکان پیوند نفرات برتر این رویداد جهت پیاده سازی، اجرا، تولید و استفاده از ظرفیت های پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

خاطر نشان می شود اینودیا برگرفته از کلمات نوآوری (Innovation) و ایده (Idea) است که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

کد خبر: 782163

وب گردی

وب گردی