پنج فیلم در پاتوق فیلم کوتاه نمایش داده می شوند

بیست‌وهفتمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه - سینما آینده و پنجمین جلسه از فصل چهارم این پاتوق، دوشنبه 8خرداد‎ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در بیست‌وهفتمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه، فیلم‌های «من قدیمی هستم»، «سایه‌ها هر کجا بخواهند می‌روند»، «طناب»، «پانسمان» و «افسانه گورکن» از کشور انگلستان، فیلم‌های کوتاهی هستند که در برنامه این هفته به نمایش در خواهند آمد.

فیلم کوتاه «من قدیمی هستم»به کارگردانی عادل تبریزی و ایران انتظام،داستان معلمی روستایی است که جهت تدریس به هنرستانی در روستای دیگر می‌رود. مدیر مدرسه از او می‌خواهد که ریاضی هم در کنار ادبیات تدریس کند.

مستند تجربی «سایه‌ها هر کجا بخواهند می‌روند» اثر میلاد و سجاد ستوده، درباره سایه‌هایی‌ست که در سطح شهر می‌بینیم .تلاش برای دیدن اجزا و عناصری در زندگی که تا کنون به آنها توجه نکرده‌ایم.

در فیلم کوتاه «طناب»ساخته آذر منصوری،همه مردم شهر دچار مشکلی هستند که از صبح که از خواب بر می‌خیزند تا شب با آنان همراه است؛ مرگ چون طنابی بالای سر آن‌ها تکان‌تکان خورده و به گردنشان نزدیک می‌گردد! مردم برای فرار از این مشکل...

«پانسمان» به کارگردانی امید عبداللهی داستان مردی رابه تصویر می‌کشد که پس از خریداری قطعه‌های آینه به خانه‌اش می‌رود؛ خانه آرام است ولی آیینه شکسته در قاب خبر از وقوع اتفاق‌هایی در گذشته می‌دهد.

«افسانه گورکن»اثر مین یانگ اوه، روایت یک گورکن است که در جایی به‌دور از آدم‌ها و نزدیک به مرگ، روزگار می‌گذراند.

پاتوق فیلم کوتاه – سینما آینده، محفلی دوستانه برای علاقه‌مندان فیلم کوتاه است که هر دوشنبه در سالن شماره 3 پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

ساعت برگزاری این رویداد هنری در روزهای 8، 22 و 29 خردادماه همزمان با ماه مبارک رمضان، 19 تا 21 خواهد بود.

دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

کد خبر: 782195

وب گردی

وب گردی