سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد ریالی در منطقه ویژه اقتصادی شمال بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: چهار طرح پتروشیمی با 50 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی استان بوشهر اجرا می شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ سید حسین حسینی محمدی روز یکشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر افزود: با اجرای این طرحها در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر برای 2 هزار نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای طرح معدنی در منطقه جاشک گفت: معادن جاشک دارای ظرفیتی مهم در تولید محصولات مختلف هستند که تاکنون 70 میلیارد ریال در آنها سرمایه‌گذاری شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در زمینه برق و جاده دسترسی طرح معدنی منطقه جاشک افزود: اکنون در طرح معدنی جاشک 60 نفر مشغول فعالیت هستند که با تامین زیرساخت‌ها و حمایت از سرمایه‌گذار ظرفیت اشتغال به چند برابر افزایش می یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 200 هزار میلیارد ریال درخواست تسهیلات برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور به دولت ارائه شده است.
حسینی محمدی افزود: این میزان تسهیلات برای حل مشکل 6‌هزار طرح صنعتی در استانهای مختلف که پیشرفت بالای 60 درصد دارند، پیش بینی شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه 10 هزار واحد صنعتی در کشور با مشکلات گوناگون روبرو هستند افزود: صاحبان این واحدها برای حل مشکلات واحدهای صنعتی درخواست تسهیلات دارند.
حسینی محمدی با شااره به آغاز نوسازی واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان یادآروشد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده پنج هزار واحد صنعتی در کشور نوسازی می‌ شوند.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:آرش محمدی

402

کد خبر: 782234

وب گردی

وب گردی