کارگاه دانش‌افزایی مربیان فوتسال در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار می‌شود

هم‌زمان با آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در سمنان، کارگاه یک‌روزه دانش‌افزایی مربیان فوتسال در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: در کارگاه یک‌روزه جمعی از مربیان فوتسال، دانشجویان تربیت‌بدنی، فوتسالیست‌ها و جمعی از علاقه‌مندان این رشته ورزشی در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به فراگیری نکات جدید در خصوص تاکتیک‌ها و دانش عملی فوتسال می‌پردازند.

حسن رستم زاده افزود: تدریس این دوره بر عهده علی زندی پور مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا و یکی از مربیان خوش‌نام و جوان لیگ برتر فوتسال کشور است.

او گفت: کارگاه دانش‌افزایی مربیان فوتسال دومین کارگاه از سلسله کارگاه‌های تخصصی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان است که توسط مدیریت امور ورزشی این واحد دانشگاهی با همکاری هیئت فوتبال شهرستان سمنان برنامه‌ریزی و در دست اجرا است.

نخستین کارگاه ازاین‌دست با عنوان کارگاه علم تمرین با حضور نزدیک به 60 نفر از علاقه‌مندان هفته گذشته در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه تا روز چهارشنبه می‌توانند با مراجعه به مدیریت امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان یا تماس با شماره تلفن 09378770282 برای اطلاع از شرایط ثبت‌نام و سایر اطلاعات اقدام کنند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 782247

وب گردی

وب گردی