کارگاه "سیاست ای اقتصاد دانش بنیان" در دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق برگزار شد

به همت دفتر برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان کارگاه آموزش با عنوان " سیاستهای اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه " ویژه کارکنان در دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فردین افرازه مدیر برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق گفت: هدف از برگزاری کارگاه سیاست های اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه، ارائه آموزش های لازم برای اطلاع از سیاست ها و برنامه ریزی اقتصادی دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی بود.

او افزود: مدرس این دوره آقای دکتر قباد بهزادی پور از اعضای هیات علمی دانشکده علوم پایه و مدیر مرکز رشد بودند که در شرایط شرکت های دانش بنیان و ثبت آنان و تسهیلات در نظر گرفته شده و ... به بحث و گفتگو پرداختند.

بهزادی پور گفت : امروزه معیار برتری و قدرت هر جامعه،تسلط بر روش ها و ابزار توسعه فناوری و استفاده از ظرفیت های علمی در تبدیل کردن علم به ثروت و تقویت بنیان های جامعه است. همانطور که می دانید علم از جنس دانایی ولی فناوری از جنس توانایی است پس نتیجه می گیریم فناوری تنها محدود به داشتن علم نیست، فناوری توانایی تبدیل منابع به محصول و خدمات است بنابراین فناوری رمز خلق ثروت است.

او در ادامه ضمن بر شمردن استفاده های دانشگاه از شرکت های دانش بنیان گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی ما باید به دنبال کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری و اثربخشی با استفاده از تمام منبع های مادی و معنوی موجود درون دانشگاهی و برون دانشگاهی با رویکرد پاسخ گویی به نیازهای جامعه و صنعت،کارآفرینی و درآمدزایی دانش بنیان در سطح ملی و بین المللی باشیم.

لازم به ذکر است برای همه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی گواهینامه معتبر صادر می شود.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 782282

وب گردی

وب گردی