مسجد دانشگاه آزاد اسلامی کرمان غبار روبی و عطر افشانی شد

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با حضور تعدادی از اعضای هیات علمی، کارکنان ، دانشجویان و مسئولان اجرائی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر مجتبی عرب نژاد مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با اعلام این مطلب و با اشاره به برگزاری هر ساله این آیین در سطح کشور گفت: آیین غبارروبی و عطر افشانی مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان هم زمان با حلول ماه مبارک رمضان به همت مسئولین دانشگاه کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

حجت الاسلام عرب نژاد، هدف از انجام این آئین را آماده‌سازی مساجد برای پذیرایی از مهمانان خداوند در ماه رمضان دانست و افزود: دست‌اندرکاران مسجد و خیران با محوریت ائمه جماعت اقدام به رفع کمبودها و نواقص و نظافت و بهداشت مساجد می‌کنند تا خانه خدا برای پذیرش مهمانان پروردگار در ماه رمضان آماده شود.

او با بیان اینکه مسجد به عنوان مهمترین پایگاه مردمی همواره بستری برای اجرای برنامه های ملی، فرهنگی و مذهبی بوده، گفت: امروز نیز مسجد علاوه بر این که محلی برای برگزاری نماز جماعت است، مکانی برای آموزش های دینی و علمی است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی واحد کرمان پاکیزه بودن محیط مسجد و ایجاد فضایی دل‌نشین را در افزایش رغبت نوجوانان و جوانان به حضور معنوی در این مکان‌ها و مشارکت جدی در برنامه‌های آن بسیار موثر عنوان کرد.

گفتنی است در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و رئیس دبیرخانه هیات امنای استان ،تعدادی از مسئولین کارکنان و دانشجویان واحد کرمان حضور داشتند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/ انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 782285

وب گردی

وب گردی