نیمه دوم خرداد نتایج اولیه کارشناسی ارشد منتشر می شود

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۶ از اوایل نیمه دوم خرداد خبر داد.

دکتر حسین توکلی مشاور سازمان سنجش کشور در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به نتایج اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مذکور در اوایل نیمه دوم خرداد سال ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که بر اساس اعلام نتیجه و مفاد کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون هستند، بر اساس اطلاعیه‌ای که در این خصوص در روز شنبه ۲۰ خرداد سال ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی مورد نظر خود از کدرشته امتحانی مجاز و یا کدرشته‌های امتحا‌نی مجاز اقدام کنند.

توکلی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی یا دفترچه شماره ۲ آزمون مذکور از روز پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 782325

وب گردی

وب گردی