استادان هیات علمی سما عملکرد داوطلبان آزمون فنی و حرفه‌ای را ارزیابی می‌کنند

تفاهم‌نامه‌ای درراستای برگزاری آزمون‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در دو بخش تئوری و عملی با مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس این تفاهم‌نامه در بخش عملی در حوزه صنایع ساختمانی در 13 حرفه شامل گچ کاری، سفت کاری، آلماتور بندی ، ... استادان هیات علمی سما تهران به ارزیابی عملکرد داوطلبان آزمون خواهند پرداخت.

محمد علی پناه لو کارشناس امور آموزشکده های سما تهران با مفید خواندن این تفاهم‌نامه گفت: «در راستای برندسازی، سما تهران بویژه در حوزه آموزشکده ها همت خود را در تحقق این امر به کار گرفته است و تعامل با سازمان فنی و حرفه ای و برگزاری دوره ها مواردی از این دست است.»

پناه لو با بیان اینکه تعامل بین دو مرکز بویژه برای سما تهران مفید خواهد بود، ادامه داد: «یکی دیگر از اهداف مهم این مرکز تربیت تکنسین است و دانشجویان باید در مدت اشتغال به تحصیل علاوه بر فراگیر علوم به صورت تئوری باید به صورت عملی نیز آموزش های لازم را ببینند، بنابراین یکی از مراکزی که می تواند در نیل به این هدف یاری رسان باشد بی شک مرکز آموزش فنی و حرفه ای است و با توجه به تجهیزات خوبی که در این مرکز وجود دارد و پتانسیل بالای آموزشکده ها از نظر اعضای هیات علمی، امروز بستر خوبی برای این تعامل فراهم است.»

وی از رضایت مندی استادان هیات علمی و مسئولان مرکز آموزشی فنی و حرفه ای از برگزاری این آزمون ها خبر داد.

این آزمون تاکنون به مدت دو روز در مرکز شماره پنج فنی و حرفه ای استان تهران در حال برگزاری است.

کد خبر: 782340

وب گردی

وب گردی