تلاش برانکو برای حفط رفیعی/ ادامه مذاکره پرسپولیسی ها با ناطق

سرمربی پرسپولیس در تلاش است نظر هافبک تیمش را برای جدایی تغییر دهد.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ در صحبت‌های اخیرش با سروش رفیعی سعی دارد این بازیکن را متقاعد کند تا در پرسپولیس بماند. صحبت‌های سرمربی کروات با شماره 7 تیمش موثر بوده و بعید نیست این بازیکن قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید کند. رفیعی از لیگ‌های اروپایی و قطر پیشنهاد دارد اما رقم مالی آن کم است و به همین خاطر شاید سروش تصمیم به ماندن در ایران بگیرد.

* پرسپولیسی‌ها در حالی عازم قطر شده‌اند که نه علی‌اکبر طاهری و نه معاونش محمد ترکاشوند در این سفر تیم‌شان را همراهی نکردند. این موضوع بی‌دلیل با عدم تسویه حساب با بازیکنان پرسپولیس قبل از پایان فصل نیست. سرخپوشان انتظار داشتند قبل از بازی برگشت با آنها تسویه حساب شود اما فقط 10 درصد از مطالبات‌شان را دریافت کردند. طاهری در اردوی قبل از بازی رفت پرسپولیس و لخویا هم در اردوی تیمش آفتابی نشد.

* مذاکرات باشگاه پرسپولیس با سعد ناطق عراقی همچنان ادامه دارد و با توجه به اینکه این بازیکن زیر 23 سال است، برانکو تمایل زیادی به جذب او دارد. پیش از این سایت‌های قطری از عقد قراداد ناطق با تیم المرخیه این کشور را داده بودند که این انتقال نهایی نشد. ناطق به خاطر درگیر بودن با بازی‌های عقب افتاده تیمش (نیروی هوایی) در لیگ عراق فعلا فرصت سفر به ایران و دیدار با مسئولان باشگاه پرسپولیس را پیدا نکرده است.

601

کد خبر: 782351

وب گردی

وب گردی