فرهنگی: تمایلی برای حضور در نایب رییسی مجلس ندارم

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص گمانه زنی های حضورش در انتخابات هیات رییسه مجلس گفت: تمایلی برای حضور در نایب رییسی مجلس ندارم.

محمد حسین فرهنگی نماینده اصولگرای مردم تبریز، اسکو و آذرشهر مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز در خصوص گمانه زنی هایی که از سوی فراکسیون ولایی مجلس برای حضور وی در منصب نایب رییسی دومین دوره انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به پیشنهاداتی که از سوی فراکسیون به بنده اعلام شد عنوان کردم که تصمیم و تمایلی برای حضور در سمت نایب رییسی مجلس شورای اسلامی ندارم.

وی در خصوص معرفی کاندیداهای فراکسیون ولایی برای حضور در دومین دوره انتخابات هیات رییسه مجلس دهم عنوان کرد: فراکسیون هنوز برای معرفی کاندیداهای مد نظر به جمع بندی نرسیده و طی روزهای آتی این موضوع بررسی و نامزدها معرفی خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: در خصوص پیشنهاداتی که برای کاندیداتوری 12 گانه هیات رییسه مجلس در فراکسیون اعلام شده احتمال حضور بنده به عنوان کاندیدا برای سمت دبیری مجلس قوت بیشتری دارد.

فرهنگی در پایان عنوان کرد: احتمال حضور آقای حاجی بابایی به عنوان کاندیدا برای هیات رییسه مجلس وجود دارد اما هنوز این موضوع از سوی فراکسیون قطعی نشده و در حال بررسی است.

خبرنگار:درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 782380

وب گردی

وب گردی