بلوطی: جوانان ما نشان دادند سرمایه گذاری روی آنها در حال جواب دادن است/ مدال برنز تیمی برای ما بسیار با ارزش بود

دبیر فدراسیون جودو گفت: جوانان جودو ما نشان دادند سرمایه گذاری که روی آنها در حال انجام است به هدر نرفته و درحال نتیجه دادن است.

محمد بلوطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در خصوص کسب نشان برنز تیمی مسابقات جودو قهرمانی آسیا توسط تیم ملی ایران اظهار داشت: این مدال برنز برای جودو ایران بسیار با ارزش بود چرا که بچه‌های ما در مسابقاتی که مقابل چین، پاکستان و قزاقستان به برتری رسیدند نشان دادند سرمایه گذاری که روی آنها در حال انجام است به هدر نرفته و درحال نتیجه دادن است.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما مسابقات خوبی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند می‌شود باز هم روی آنها سرمایه گذاری کرد. در حال حاضر ما تیم جوانی داریم و این نفرات کسانی هستند که در چند سال گذشته روی آنها سرمایه گذاری شده است و در حال حاضر نیز با برنامه‌ منسجم تر به پیش می‌روند.

دبیر فدراسیون جودو عنوان کرد: تجربه بین‌المللی محمد درخشان، رئیس فدراسیون جودو نیز خیلی به کار ما آمده است و با تلاش‌های که توسط رئیس فدراسیون صورت گرفت و بچه‌ها به مسابقات و کمپ‌های بیشتری در این مدت اعزام شدند باعث شد بچه‌ها رشد بهتری داشته باشند.

وی افزود: قزاقستان تیم بسیار خوبی در جودو آسیا است و در چند سال گذشته در میان چند کشور برتر این قاره قرار داشته است . قزاق‌ها در المپیک ریو نیز موفق به کسب مدال شدند و نشان دادند تیم بسیار استخوان‌داری هستند . زمانی که مشخص شد ما در دیدار رده‌بندی باید مقابل تیم قزاقستان به میدان برویم خیلی کسی به پیروزی تیم ایران امیدوار نبود و این پیش‌بینی نیز چندان بی‌ربط نبود چرا که آنها در سالیان اخیر سرمایه‌گذاری خوبی داشتند و ما شرایط خوبی نداشتیم. خدا را شکر که بچه‌ها با عملکرد بسیار خوب خود خلاف این پیش‌بینی‌ها را ثابت کردند.

بلوطی یادآور شد: من باید از مسئولان وزارت ورزش در خواست کنم حالا که این جهش در جودو ایران صورت گرفته حمایت بیشتری از این رشته داشته باشند . از شخص وزیر، داورزنی و مدیرکل‌ها خواهش می‌کنم تا جایی که می‌توانند از جودو حمایت کنند . ما در دو مسابقه اخیر نشان دادیم از زمانی که فدراسیون شکلی به خود گرفته است تیم جودویی خوبی تشکیل دادیم و می‌شود به این جوانان اعتماد کرد. ما به این جوانان اعتماد کردیم و تا به حال نیز جواب داده است.

دبیر فدراسیون جودو تصریح کرد: باید در ادامه مسیر نیز تدارکات مسابقات و سفرهای خوبی دیده شده تا بچه‌ها خود را محک بزنند . هدف اصلی فدراسیون در حال حاضر المپیک است و خیلی برای ما مهم است که بچه‌ها تا المپیک به شکلی درست به مسیر خود ادامه بدهند و این قصه مدال نگرفتن یک جا تمام شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

603

کد خبر: 782398

وب گردی

وب گردی