جلسه کارگروه اشتغال و آموزش های مهارتی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

با حضور دکتر محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی جلسه کارگروه اشتغال و آموزش های مهارتی استان سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این جلسه با حضور دکتر محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار، مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان، مدیر کل فنی و حرفه ای استان، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، رئیس بنیاد نخبگان استان، رئیس پارک علم و فناوری استان‌ و جمعی از مسئولان و رؤسای ادارات و نهادهای استان و شهرستان در فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد.

دکتر امید رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در این جلسه ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و همچنین حضور با شکوه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مقام معظم رهبری و دولت نگاه ویژه و ملی به توسعه سواحل مکران دارند.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای ویژگی انعطاف پذیری است و می تواند به هر جهت که جامعه نیاز داشته باشد به همان سمت حرکت می کنیم چون دانشگاه شغل محور است و آموزشی می دهیم که به ایجاد شغل منجر شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از آمادگی دانشگاه برای شناسایی مشاغل در استان و نیز برای تامین آموزش های مهارتی برای تمامی سازمانهای درخواست کننده خبر داد و گفت: براین اساس می‌توانیم نیازهای شغلی را تأمین کرده و سرعت کار را ارتقاء دهیم.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 782460

وب گردی

وب گردی