امیر سرتیپ پوردستان: آمادگی همیشگی نیروهای مسلح، آرامش مردم را در پی دارد

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمادگی همیشگی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح کشور یکی از مهم ترین عوامل تأمین آرامش و امنیت روانی مردم است.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در بازدید از پایگاه شکاری خلبانان شهید برادران دل حامد در جمع کارکنان این پایگاه گفت: کارکنان پایگاه های مرزی کشور برای کنترل امنیت کشور اقدامات مهمی انجام می دهند که شایسته تقدیر است.

وی اضافه کرد: شما در خط مقدم کارهای مهمی را انجام می دهید و خدمت شما در این منطقه برای امنیت کشور بسیار اهمیت دارد چرا که در قبال این کار با ارزش شما، مردم آرامش دارند و دشمن از همین فداکاری شما هراس جدی دارد.
جانشین فرمانده کل ارتش آمادگی نیروهای مسلح و حضور ملت در صحنه را از عوامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی معرفی کرد و افزود: آمادگی همیشگی شما سرمایه مهمی برای کشور است که نتیجه آن به دست آوردن آرامش و امنیت روانی برای مردم است به نحوی که وقتی مردم صدای هواپیماهای شما را می شنوند امنیت روان پیدا می کنند.
وی ادامه داد: شما در همه حال باید آماده باشید و آماده بودن٬ دمیده شدن خون در یک نیروی نظامی است که برکات زیادی دارد و اولین برکت آن اعتماد به نفس است تا در هر شرایطی که به ما مأموریت بدهند با قوت و قدرت آن را به نحو احسن انجام می دهیم .
امیر سرتیپ پوردستان قدرت بازدارندگی نیروهای نظامی را عامل اقتدار ایران دانسته و افزود: در شرایط کنونی و تحریم هایی که علیه ملت ما وجود دارد نیروهای متخصص ما وظیفه سنگین تری را بر عهده دارند و یکی از نیروهای پیش قدم در این عرصه نیروی هوایی است.

302/302

کد خبر: 782566

وب گردی

وب گردی