معرفی آیفون 8 احتمالا بدون تأخیر و با روال سال‌‌های قبل خواهد بود

تاریخ معرفی آیفون ۸ هنوز به‌‌طور رسمی اعلام نشده است؛ اما گمانه‌زنی‌هایی در مورد تاریخ این رویداد و برنامه‌های امسال اپل برای آن وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، رویداد معرفی رسمی محصول جدید کمپانی اپل یعنی آیفون ۸ احتمالا در تاریخی بین ۱۷ سپتامبر تا ۴ نوامبر سال جاری میلادی خواهد بود. این زمان‌بندی در واقع حاصل نتیجه‌گیری منطقی بر مبنای تاریخ‌های خاص سکوت خبری کارکنان اپل در شبکه‌های اجتماعی است. این نتیجه‌گیری‌ها در واقع پیشنهاد می‌کنند که چنین تاریخ‌هایی به‌منزله‌ی دوره‌های شلوغ و پرمشغله‌ای در کمپانی هستند که نیاز به حضور تمامی نیروها و کارکنان خواهد داشت. این اطلاعات از یک یادداشت رسمی اپل برای کارکنانش و توسط یکی از شیفتگان اپل به نام بنجامین جسکین به دست آمده است. در بخشی از این یادداشت چنین آمده است:

...به یاد داشته باشید که این تاریخ‌ها می‌توانند با توجه به نوسان‌های انتظار پشتیبانی ما دستخوش تغییر شوند.

اپل به‌طور سنتی همواره در آغاز یا میانه‌ی ماه سپتامبر، یک رویداد خاص و کلیدی برای معرفی رسمی آیفون برگزار می‌کند و پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز از برگزاری این رویداد، تلفن‌های جدید روانه‌ی بازار می‌شوند. همچنین می‌دانیم که این رویدادهای کلیدی به‌طور سنتی در یکی از روزهای سه‌شنبه یا چهارشنبه برگزار می‌شود. این در حالی است که زمان آغاز عرضه‌ی آیفون‌ به بازار، روز جمعه در نظر گرفته می‌شود.

ما پیش از این نیز شاهد گمانه‌زنی‌هایی در مورد آیفون ۸ بوده‌ایم؛ گمانه‌هایی که حکایت از یک طراحی متحول‌کننده در این محصول و برطرف کردن ایرادهای گوشی‌های سری آیفون دارد و این احتمال را نیز در نظر می‌گیرند که شاید معرفی آیفون ۸ نسبت به سال‌های گذشته کمی دیرتر انجام شود. البته باید در نظر داشته باشیم که تاریخ‌های ارائه‌شده در یادداشت مورد اشاره با احتمال مطرح‌شده در مورد تأخیر احتمالی در معرفی آیفون، تطابق ندارند.

کمپانی اپل همچنین اعلام کرده است که دو نسخه‌ی ارتقاءیافته از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را به نام‌های آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس معرفی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که آیفون ۸ با نمایشگری بدون لبه، نوع جدید حسگر اثر انگشت واقع در زیر صفحه نمایش، دوربین دوگانه و برخی از کارکردهای نوآورانه‌ی واقعیت افزوده روی گوشی همراه باشد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 782582

وب گردی

وب گردی